اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

طرح تفصیلی شهر بندرعباس در کمیسیون ماده 5 استانداری به تصویب رسید

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: طرح تفصیلی شهر بندرعباس بعد از گذشت مدت زیادی در کمیسیون ماده 5 استانداری هرمزگان مصوب شد.

طرح تفصیلی شهر بندرعباس در کمیسیون ماده 5 استانداری به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسلام باوقار در نطق پیش از دستور دویست و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با تقدیر وتشکر از زحمات مجموعه استانداری، شهرداری، شورای شهر و مسکن وشهرسازی در به نتیجه رسیدن طرح تفصیلی شهر بندرعباس بیان داشت: طرح تفصیلی شهر بندرعباس بعد از گذشت 30 سال در این دوره از شورای شهر به سرانجام رسید، که تصویب این طرح به قانونمند کردن ساخت و سازها و حل مشکلات و ارائه خدمات بهینه و مطلوب تر به شهروندان می باشد.

باوقار تصریح کرد: در سالیان اخیر، بالاخص در یکسال گذشته جلسات متعددی با حضور استاندار هرمزگان، معاونین وی، شهرداری بندرعباس، شورای شهر و مسکن و شهرسازی برگزار شد که اتفاق خوبی برای شهر بندرعباس رقم می خورد و این طرح نوید بخش و چشم انداز خوبی برای آینده شهر بندرعباس است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ساماندهی و بهسازی بافت فرسوده  و قدیم با همراهی و مشارکت مردم یکی از ارکان طرح تفصیلی می باشد و بعد از ابلاغ این طرح امیداریم در سال 1400 بسیاری از مشکلات ناشی از ساخت و سازها و همچنین مشکلات مردم در بافتهای فرسوده نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول