اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

قدردانی افغانستان از تلاش و حمایت کشورهای منطقه از روند صلح

وزارت خارجه افغانستان در بیانیه‌ای با قدردانی از حمایت‌ کشورهای منطقه از روند صلح این کشور، از ادامه مذاکرات میان هیات کابل و طالبان در آینده خبر داد.

قدردانی افغانستان از تلاش و حمایت کشورهای منطقه از روند صلح

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان از تلاش‌ها و حمایت‌های صادقانه کشورهای همسایه و منطقه در راستای تأمین صلح در افغانستان صمیمانه قدردانی و بر اهمیت ادامهٔ این تلاش‌ها و همکاری‌ها تأکید کرد.

وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه‌ای اذعان داشت که برگزاری مذاکرات صلح افغانستان در روسیه و ترکیه در ادامه و متمم روند قطر بوده، ‌جایگزین آن‌ نمی‌باشد.

بر اساس این بیانیه، هیأت مذاکراتی دولت جمهوری اسلامی افغانستان با هیأت طالبان در قطر در حال مذاکره است و این مذاکرات در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

افغانستان در ایدامه این بیانیه از تلاش‌های صادقانهٔ دولت قطر در راستای تأمین صلح در افغانستان به‌ویژه میزبانی مذاکرات صلح میان هیأت‌های جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان ابراز امتنان و قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد این تلاش‌های مشترک به نتیجهٔ مطلوب برسد.

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول