اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مراکز رفاهی فرهنگیان استان تهران در ایام نوروز تعطیل است

معاون پژوهش،برنامهریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: به دلیل حفظ سلامت همکاران فرهنگی در شرایط شیوع بیماری کرونا کلیه مراکز رفاهی استان در ایام نوروز تعطیل است.

مراکز رفاهی فرهنگیان استان تهران در ایام نوروز تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه حفظ سلامت همکاران فرهنگی در اولویت اصلی ما قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به تأکید ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم سفرهای نوروزی و تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه، کلیه مراکز رفاهی و تفریحی شهرستان‌های استان تهران تا اطلاع ثانوی قادر به ارائه خدمات به همکاران عزیز نیستند.

وی با اشاره به اینکه مدارس و مراکز اسکان نیز با توجه به شرایط اپیدمی بیماری کرونا حق پذیرش هیچ‌گونه مسافری را در این ایام ندارند، گفت: قطعاً تصمیمات اتخاذ شده برای حفظ سلامت هموطنان عزیز بوده و با مدارسی که در این زمینه مرتکب تخلف شوند، برخورد خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارائه خدمات رفاهی به همکاران محترم فرهنگی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و افزود: همگی ما امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با پشت سر گذاشتن این شرایط بحرانی بار دیگر شور و نشاط و سلامتی را در جامعه شاهد باشیم و مجدداً بتوانیم در خدمت جامعه عزیز و بزرگ فرهنگیان باشیم.

بهارلو با تأکید بر اینکه  قطعاً معلمین عزیز به عنوان مشعل داران فرهنگی جامعه، نقش مهمی در الگوبخشی به دانش‌آموزان و اولیای محترم آن‌ها دارند، تصریح کرد: با توکل به خداوند متعال و همکاری همگی هموطنان عزیز در رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی از این مسیر سخت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول