اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

محدودیت‌های کرونایی در پلدختر تشدید شوند/ ضرورت استمرار طرح کمک مومنانه

امام جمعه پل‌دختر گفت: نارنجی شدن شهرستان پل‌دختر از نظر شیوع ویروس کرونا به معنای تخطی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و برای برون رفت از این وضعیت لازم است محدودیت‌ها از سوی متولیان و مسئولان امر به شدت از سر گرفته شود و با افراد خاطی مماشاتی نداشته باشد.

محدودیت‌های کرونایی در پلدختر تشدید شوند/ ضرورت استمرار طرح کمک مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر ، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه در سالن ۹ دی سپاه ناحیه پل‌دختر اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه یکی از کلیدی‌ترین فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته بوده که امید است این کمک‌ها در سال آینده با قدرت و قوت بیشتری تداوم پیدا کند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سال‌روز میلاد بزرگ پاسدار اسلام عبدالله الحسین (ع) به ویژه به پاسداران، افزود: این روزها فرصت مغتنمی است که  یاد و خاطره همه شهدا به ویژه پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که مایه افتخار سپاه اسلام بودند و هستند را گرامی بداریم.

امام جمعه پل‌دختر به وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان اشاره کرد و گفت: نارنجی شدن پل‌دختر نگران کننده و کار را سخت می‌کند و تغییر وضعیت شهرستان از آبی به زرد و اکنون به نارنجی زحمات قرارگاه شهید سلیمانی در مبارزه با شیوع کرونا را به راحتی هدر داد.

وی افزود: نارنجی شدن شهرستان پل‌دختر از نظر شیوع ویروس کرونا به معنای تخطی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و برای برون رفت از این وضعیت لازم است محدودیت‌ها از سوی متولیان و مسئولان امر به شدت از سر گرفته شود و با افراد خاطی مماشاتی نداشته باشد.

موسوی یادآورشد: شرایط خطرناک شیوع ویروس جهش یافته کرونا ایجاب می‌کند که مراقب رفتارهای خود باشیم و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها با هماهنگی و منسجم در عمل به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا شهرستان کوتاهی نکنند و به جد ورود پیداکنند تا شهرستان به وضعیت عادی بازگردد.

امام جمعه پل‌دختر بیان داشت: دستگاه قضایی به خاطر سلامت مردم با متولیان مبارزه با کرونا هم‌کاری کند و محدودیت‌ها از جمله انسداد راه‌ها به ویژه در رابطه با پنج‌شنبه آخرسال و ورود به آرامستان‌ها را اعمال و این هشدار را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول