اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۷۰۰بسته معیشتی طرح تبرکات مهدوی در هرمزگان توزیع شد

توزیع ۷۰۰بسته معیشتی در قالب طرح تبرکات مهدوی از محل موقوفات با همکاری مرکز افق امامزاده سید مظفر (ع) برگزار شد.

۷۰۰بسته معیشتی  طرح تبرکات مهدوی در هرمزگان توزیع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس  از بندرعباس صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه بندرعباس، مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان و فرماندار بندرعباس، بیش از 700 بسته معیشتی در قالب طرح تبرکات مهدوی از محل موقوفات با همکاری مرکز افق امامزاده سید مظفر(ع) توزیع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هرمزگان عنوان کرد: مشارکت همه جانبه مردم عزیز کشورمان و به خصوص استان هرمزگان در حمایت از افراد نیازمند در شرایط کرونا موجب ایجاد اقدام بسیار آبرومندانه ای در سطح جهان بوده و کشور عزیزمان را در بالاترین تراز حضور همدلانه و مشارکت همه جانبه آحاد جامعه قرار داده است.

وی افزود: امسال در استمرار فرمایش رهبر عزیز و حکیم انقلاب، اقدام بزرگ رزمایش همدلی و مواسات در راستای کمک به افراد نیازمند و تهیه اقلام مورد نیاز آنها صورت گرفت و تمامی دستگاه‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و مسئولین از این رزمایش حمایت کردند و دستگاه‌های مختلف با در دست داشتن منابع، زمینه‌های حمایتی را در راستای این طرح ایجاد کردند.

حجت الاسلام‌و‌المسلمین عبادی زاده ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک شعبان و سال جدید عنوان کرد: اکنون در آستانه سال نو و ایام مبارک شعبان، سازمان اوقاف با توجه به اینکه بنابر ماهیت اصلی کار خود همواره از نیازمندان و بخش‌های مختلف آسیب‌پذیر جامعه حمایت نموده، امروز با تهیه بیش از ۷۰۰ بسته حمایتی در سطح شهرستان بندرعباس در قالب طرح تبرکات مهدوی در این کار ارزشمند شرکت نمود. سازمان اوقاف و امور خیریه تا کنون نزدیک به ۳۰ هزار بسته حمایتی و در راستای رزمایش مواسات و با نیت خیرخواهانه به دنبال رفع محرومیت استان تلاش کرد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طی اقدامی ارزشمند طرحی را تحت عنوان آرامش بهاری در راستای فعالیت های عمرانی، معیشتی و حمایتی، در کنار فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه عنوان نمود که از فعالین فرهنگی استان و به‌خصوص فعالین فرهنگی بقاع متبرکه انتظار می‌رود که از این طرح حمایت کرده تا انشاءالله مردم عزیز استان سال جدید را به توصیه مقام معظم رهبری در کنار بقاع متبرکه بگذرانند و از مسافرت های غیرضروری به استان های دیگر جلوگیری کنند.

 

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره بر ضرورت توسعه فرهنگ وقف در جامعه عنوان کرد: جشنواره فرهنگی سازمان اداره اوقاف، که هرساله تحت عنوان جشنواره وقف برگزار می‌گردد بستر مناسبی برای جوانان فرهیخته، دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم می‌آورد، امسال نیز هنرمندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند و با حضور موثر، وقف را به عنوان یک فرهنگ در جامعه گسترش دهند.

عزیزالله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس در حاشیه این جلسه عنوان کرد: امروز با همت سازمان اوقاف و امور خیریه استان بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه به دست مردم نیازمند استان رسید و سازمان اوقاف با توجه به شرایط سخت کرونا و آسیب های بی‌شمار این ویروس از مردم عزیز و آسیب دیده در اقشار مختلف جامعه حمایت نمود و به پیام مقام معظم رهبری لبیک گفت.

عکاس: رضا محرم زاده 

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول