اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۴۸ درصد ثبت‌نام‌ها در کرج غیرحضوری بوده است

فرماندار کرج با اشاره به اینکه حجم مراجعات در دو روز آخر افزایش داشته است، گفت: ۴۸ درصد ثبت نام‌ها به صورت غیرحضوری بوده که این آمار در مقیاس کشوری ۳۳ درصد اعلام شده است.

۴۸  درصد ثبت‌نام‌ها در کرج غیرحضوری بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به آخرین آمار ثبت نام‌ها در کلانشهر کرج، گفت: ۴۸ درصد ثبت نام‌ها به صورت غیرحضوری بوده است این آمار در مقیاس کشوری ۳۳ درصد اعلام شده؛ طی دو روز گذشته مراجعات برای ثبت نام بیشتر شده است.

فرماندار ایجاد امنیت و آرامش در ستاد انتخابات را جزو ملزومات دانست و ادامه داد: با توجه به استقبال‌ها در آخرین روز ثبت نام تمهیدات لازم در نظر گرفته است؛ امیدواریم بتوانیم به درستی بستر را برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم سازیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تا به امروز ۵۸۴ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای کلانشهر کرج ثبت نام کرده اند، ادامه داد: اجرای کتاب قانون برای ما ملاک است، نگاه سیاسی و جانب دارانه وجود ندارد و بستر را برای حضور حداکثری مردم فراهم خواهد شد.

قاسم پور بابیان اینکه در انتخابات گذشته اجرا و انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون هیچ شائبه  برگزار شد، اضافه کرد: قول می‌دهم از آرای مردم صیانت کنیم و بدون حاشیه انتخابات را برگزار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات آبروی نظام و کشور است، گفت: با تمام توان برای حرکت در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

این مقام مسؤول یادآور شد: جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی برگزار شده است و شعباتی در این حوزه تشکیل شده است که در این میان تبلیغات زودهنگام رصد خواهد شد.

قاسم پور با اشاره به اینکه گاهی قانون سکوت دارد، اظهار کرد: می‌توان گفت در خصوص تبلیغات زودهنگام نیز چنین موردی صدق می‌کند، به نظر می‌رسد در این خصوص نیاز به اصلاح دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول