اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تمام مسؤولان برای مشارکت در برگزاری پرشور و سالم انتخابات وظیفه دارند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: بر اساس آنچه مقام معظم رهبری تکلیف کرده تمامی مسئولان برای مشارکت در برگزاری پرشور و سالم انتخابات وظیفه دارند.

تمام مسؤولان برای مشارکت در برگزاری پرشور و سالم انتخابات وظیفه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک با تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه از همگان خواست با تأسی از سیره پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در راستای پاسداری از ارزش‌های ناب اسلام بکوشند.

وی در بخشی از سخنان خود به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: انتخابات از مهم‌ترین عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرستان قرچک ادامه داد: تمام مسؤولان و دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات دو خواسته مهم مقام معظم رهبری یعنی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است انتخابات در کشور ما را تضعیف کرده و با ایجاد شائبه، شایعه پراکنی و تزریق فکر مسموم، این عرصه مهم را کم‌رنگ جلوه بدهد که در این خصوص وظیفه ما حساس است که بصیرت لازم را داشته باشیم.

وی در تأکید حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در این برهه از زمان بدون هیچ گونه تعصب شخصی، فردی و جناحی فقط باید به معیارها و ملاک‌هایی که بالاترین مقام اجرایی کشور به آن‌ها نیاز دارد، اندیشید و به فرمایشات رهبری در بیان این معیارها عمل کرد.

امام جمعه قرچک افزود: از تمامی مجریان و ناظران انتخابات می‌خواهیم تقوای سیاسی داشته و فقط خداوند را ملاک امور خود قرار دهند و آموزه‌های علمی، عقلی و اجتماعی خود را در این مسؤولیت به نمایش بگذارند.

مجریان و ناظران برگزاری انتخابات به اصل عدالت در انجام وظایف پای‌بند باشند

در ادامه جلسه حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اخلاق باید در نظام سیاسی، اجتماعی و در تمام عرصه‌های خدمت جریان داشته باشد، چرا که اساس آموزه‌های دینی و انقلابی ما بر پایه اخلاق است.

وی گفت: حاشیه‌سازی‌ها برای دور کردن مسؤولان از فضای خدمت، کار و تلاش بوده که تأکید داریم مدیران به این موارد اهمیت نداده و وقت و انرژی خود را به رفع مشکلات مردم اختصاص دهند.

نماینده مردم شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصمیمات ما در امر انتخابات تعیین کننده میزان پای‌بندی به اصول اخلاقی و اجتماعی و دوری از شائبه‌های سیاسی و نگاه‌های حزبی و جناحی است.

نوش آبادی بیان کرد: در عرصه برگزاری انتخابات نباید به دلیل تصمیمات شخصی ما کسی آسیب ببیند، باید افرادی که واجد شرایط بوده و صلاحیت لازم را دارند، وارد عرصه شوند.

وی با بیان اینکه تمامی مسؤولیت‌ها در امر برگزاری انتخابات متوجه هیأت‌های نظارت و اجرایی است، خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات مداخله‌ای نخواهم داشت اما کمک خواهم کرد و اگر جایی حقی از شخصی تضییع شود و لازم باشد برای درست طی شدن مسیر حضور پیدا کنم، توصیه‌هایی ارائه خواهم داد.

نماینده مردم شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجریان و ناظران برگزاری انتخابات رعایت اصل عدالت را در نظردهی، تصمیمات و قضاوت ها مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/گ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول