اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادسازی 39 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته اشتهارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه مقابله جدی با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: 29 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان در پلاک ثبتی 209 اصلی در بخش مرکزی قلع و قمع و آزادسازی و اعاده به وضع سابق شدند.

آزادسازی 39 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته اشتهارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، حسن علائی ثمرین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد، امروز در جمع خبرنگاران، با اعلام اجرای عملیات آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته در شهرستان اشتهارد، گفت: در ادامه برنامه مقابله‌ای با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، 29 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان در پلاک ثبتی 209 اصلی در بخش مرکزی موسوم به صحت آباد اراضی مزرعه «شهید گنجی» و «شهید زمانی» قلع و قمع و آزادسازی و اعاده به وضع سابق شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد افزود: این اقدام مقابله‌ای در راستای اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری دادگستری استان البرز و تبصره 2 ماده 10 «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها» انجام شد.

این مقام مسؤول حجم اراضی آزادسازی شده را بیش از 29 هکتار بیان کرد و یادآور شد: در این عملیات موارد متعددی از قطعه بندی، بنا و دیوارکشی غیرمجاز به ارزش حدودی پانصد میلیارد ریال قلع و قمع و اراضی به وضع سابق اعاده شد.

وی اضافه کرد: با نظارت و هماهنگی به عمل آمده توسط رئیس دادگستری این شهرستان و دستورات به موقع و پیگیری مستمر این دادستانی و همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان، عزم جدی برای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز و صیانت و اعاده اراضی کشاورزی شکل گرفته است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول