اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

متخلفان چهارشنبه سوری تا آخر تعطیلات در اختیار پلیس قرار می‌گیرند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: شهروندانی که اقدام به تجمع و یا استفاده از مواد منفجره کنند خودروی آنان تا پایان تعطیلات توقیف و متخلفانی که اقدام به برپایی آتش و یا استفاده از مواد محترقه آتش‌زا در معابر عمومی کنند تا آخر تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس قرار می‌گیرند.

متخلفان چهارشنبه سوری تا آخر تعطیلات در اختیار پلیس قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار داشت: چهارشنبه آخر سال امسال بدون شک با تمامی چهارشنبه‌های آخر سال سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود تا جایی که تجمعات ناشی از این مراسم باعث شدت بخشیدن به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد از سوی دیگر آسیب و صدماتی که به واسطه استفاده از مواد محترقه دست‌ساز و غیر استاندارد، که متاسفانه گسترش بی‌رویه‌ای نیز در جامعه داشته مشکلات فراوان و خانمان سوزی را برای شهروندان، به خصوص نوجوانان و جوانان ایجاد خواهد کرد.

حبیبی یادآور شد: به خانواده‌ها توصیه می‌شود تا ضمن مراقبت از فرزندان خود، تحت هیچ شرایطی اجازه خروج از منزل را به آنان در چهارشنبه آخر سال ندهند و از هرگونه تجمع جهت برگزاری و استفاده از مواد محترقه در این روز خودداری می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره به ماموریت ناجا برای چهارشنبه آخر سال، گفت: نیروی انتظامی نیز در این راستا ماموریت یافته تا ضمن کنترل و مراقبت‌های لازم در خصوص حفظ جان شهروندان با متخلفان و هنجارشکنان جامعه در این روز برخورد قاطع داشته باشد.

وی افزود: در این رابطه و از ۲ هفته گذشته نیز پلیس اقدامات مناسبی را با خاطیان و متخلفانی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه می‌کردند، به عمل آورده و در ادامه برخوردهای لازم نیز این خصوص صورت خواهد گرفت.

به گفته حبیبی، شهروندان که به توصیه‌های ما در چهارشنبه آخر سال توجه نداشته باشند و اقدام به تجمع و یا استفاده از مواد منفجره کنند خودروی آنان تا پایان تعطیلات توقیف و متخلفانی که اقدام به برپایی آتش و یا استفاده از مواد محترقه آتش‌زا در معابر عمومی کنند تا آخر تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس قرار می‌گیرند.

این مسوول حوزه سیاسی و امنیتی ادامه داد: این در حالی است که اگر شهروندان دچار مصدومیت و یا سوختگی ناشی از مواد متحرقه و آتش‌زا شوند به بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، اعزام می‌شود.

حبیبی با اشاره به بستری شدن بیماران کرونایی در ۲۰۰ تخت بیمارستانی این استان، خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که کادر درمانی کشور و استان روزها و ماه های سخت و دشواری را در راه مراقبت از بیماران کرونایی پشت سر گذاشته و این درست نیست که با یک سهل انگاری غیر عاقلانه، آنان را در این روزهای پایانی سال به زحمت و دردسر بیاندازیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: این در حالی است هرگونه مصدومیت و سوختگی افراد ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال که آنها را به مراکز درمانی اعزام کند، اضافه شدن یک پیوست کرونایی برای آنان دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول