اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

حمل و نقل جاده‌ای محور دیدار مقامات تاجیک و بلاروس

وزارت حمل و نقل تاجیکستان از برگزاری نشست کمیسیون مشترک این کشور و بلاروس در زمینه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای خبر داد.

حمل و نقل جاده‌ای محور دیدار مقامات تاجیک و بلاروس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مقامات تاجیک و بلاروس در چارچوب جلسه کمیسیون مشترک دو کشور در زمینه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، هیات‌های طرفین در جریان این نشست روابط دوجانبه در زمینه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای، مبادله مجوزها برای سال‌های 2021 و 2022 میلادی را بررسی کردند.

ضمن تبادل اطلاعات در مورد شاخص‌های آماری حمل و نقل کالا در سال 2020 میلادی و 2 ماه گذشته در سال جاری اظهار شد که برای گسترش بیشتر همکاری و ساده سازی روند حمل و نقل تمام اقدامات لازم انجام خواهند شد.

طبق داده‌های آماری، حجم تجارت بین تاجیکستان و بلاروس در سال 2020 میلادی نسبت به سال 2019 میلادی 1.9 برابر افزایش و بیش از 54.4 میلیون دلار را تشکیل داده که بیش از 52.3 میلیون دلار از این مبلغ به واردات محصولات بلاروسی مرتبط است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول