اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آماده‌باش ۱۲۰ آتش‌نشان در چهارشنبه آخرسال

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: چهارشنبه آخر سال در همدان ۱۲۰ آتش‌نشان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار می گیرند.

آماده‌باش ۱۲۰ آتش‌نشان در چهارشنبه آخرسال

سید صادق پورسینا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور تامین ایمنی شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال ۱۲۰ آتش‌نشان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه علاوه بر ایستگاه‌های ده‌گانه، ۶ اکیپ آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر استقرار خواهند یافت تصریح کرد: خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی نیز به منظور تسریع در امدادرسانی در۶ نقطه از مراکز تجمع احتمالی شهروندان مستقر خواهند شد و اکیپ‌های آتش‌نشانان موتورسوار هم در سطح شهر گشت‌زنی خواهند کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه مهمترین رویکرد سازمان آتش نشانی حفظ  ایمنی شهروندان و مقابله با حوادث ناگواری است که جان و مال آنان را تهدید می‌کند خاطرنشان کرد: هر گونه بی‌توجهی به نکات ایمنی در این شب می‌تواند خسارات جانی و مالی غیرقابل جبرانی در پی داشته باشد.

وی از شهروندان خواست به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه، با رعایت نکات ایمنی به کاهش حوادث در سطح شهر کمک کنند و باعث نشوند زحمات کادر درمان در این روزهای سخت دوچندان شود.

پورسینا با اشاره به آماده باش و حضور مدیران ارشد عملیاتی در کنار آتش نشانان گفت: در این شب علاوه بر آتش‌نشانان شیفت آماده از نیروهای شیفت‌های استراحت نیز برای تامین هر چه بیشتر ایمنی شهروندان استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان  با چاپ و نصب بنر در نقاط مختلف شهر، چاپ و نصب پوستر در اماکن پر تردد مانند ادارات، مراکز خرید و ناوگان اتوبوسرانی و همچنین چاپ و توزیع بروشور با محتوای  آموزشی و هشداردهنده اقدامات پیشگیرانه‌ای  را در آستانه شب چهارشنبه آخر سال و روزهای پایانی سال انجام داده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان به شهروندان توصیه کرد همچون سال های گذشته با آتش‌نشانان همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

وی در پایان خطاب به شهروندان اظهار کرد: از پرتاب فشفشه، موشک و سایر مواد آتش‌زا بر روی شاخه درختان، پشت بام و بالکن منازل  خودداری و از انداختن مواد تحت فشار (کپسول، اسپری حشره‌کش و...) وسایل شیشه‌ای (شیشه آب، آمپول ) قوطی‌های فلزی (مانند قوطی اسپری، کنسرو ) به درون آتش جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول