اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

دروس عملی دانشگاه خوارزمی در قالب فیلم در اختیار دانشجویان قرار می گیرد

رئیس دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه امتحانات ترم جاری در خرداد کاملا مجازی برگزار می‌شود، گفت: کلاس های آموزشی دروس عملی تا پایان شیوع ویروس کرونا در قالب فیلم در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

دروس عملی دانشگاه خوارزمی در قالب فیلم در اختیار دانشجویان قرار می گیرد

 عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی دروس عملی تا پایان شیوع ویروس کرونا در قالب تهیه فیلم و محتوای آموزشی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، گفت: امتحانات ترم تحصیلی جاری این دانشگاه در خرداد سال آینده به صورت کاملا مجازی براساس تقویم آموزشی برگزار می‌شود.

وی درباره آیین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها اضافه کرد: این آیین‌نامه احتیاج به شیوه نامه دارد و تا زمانی که دستورالعملی داده نشود، نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد چراکه نوع مأموریت دانشگاه‌های مختلف هنوز مشخص نیست و باید منتظر ابلاغ شیوه‌نامه از سوی وزارت علوم بود.

حبیبی ادامه داد: فضایی که برای اساتید در شیوه نامه ترسیم می شود از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید براساس آن فعالیت و تصمیم گیری کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول