اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی سی‌سخت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم در خصوص بازسازی مناطق زلزله سی‌سخت گفت: امیدواریم زمینه رضایت رهبر انقلاب را فراهم کنیم.

تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی سی‌سخت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا تابش در جمع خبرنگاران به اقدامات بنیاد مسکن در زلزله سی‌سخت اشاره کرد و گفت: امیدواریم زمینه رضایت مقام معظم رهبری که خواستار تسریع در کار زلزله‌زدگان بود را فراهم کنیم لذا همه براساس دستور ایشان سرعت عمل لازم را داشته باشیم.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه در کمتر از یک ماه از وقوع زلزله ۲۹ بهمن سی‌سخت اقدامات خوبی صورت گرفته ، افزود: در طول این مدت ارزیابی تمام خانه‌های خانه‌های تخریبی صورت گرفته و تشکیل پرونده داده شد.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه در روزهای پایانی ارزیابی هستیم، گفت: تسهیلات ارزان قیمت هر واحد ۱۰۰ میلیون و بلاعوض  ۱۰ میلیارد پرداخت کردیم، ۱۲۶۰ پرونده مسکن تشکیل شد که ۶۸۰ واحد شهری و بیش از ۵۰۰ واحد روستایی است.

وی با بیان اینکه ۲هزار و ۹۰۰ واحد تعمیراتی هستند و نیازی به تشکیل پرونده نیست، گفت: ۲۳۰۰ واحد معیشتی است، ضمن اینکه سر جمع اعتبارات ۴۲۰ میلیارد تومان است که به سی‌سخت اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بعد از ساخت واحدها اقدامات عمرانی از جمله احداث کوچه‌ها و خیابات‌ها صورت می‌گیرد، گفت: سیمان رایگان توسط بنیاد مستضعفان تامین شده و میلگرد از کارخانه ذوب‌آهن اصفهان خریداری و با قیمت مناسب  در اختیار مردم قرار داده است.

این مسئول بیان کرد: هیچ مشکلی سر راه نمی‌بینم  و امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و همکاری مردم در مدت زمان مشخص شده کار به نتیجه برسد و خانه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

تابش با بیان اینکه در ایام عید تعطیل نیستیم و همچنان روند ساخت واحدهای مسکونی مردم ادامه داد، افزود:  در ایام عید تعطیلی نداریم هوا مساعد است و گفتیم همه باید پای کار باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول