اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش 20 درصدی کرایه حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نرخ کرایه در بخش حمل و نقل جاده‌ای عمومی مسافر، طی ایام عید نوروز ۲۰ درصد افزایش یافته است، گفت: برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و به دلیل فعالیت ناوگان با ۵۰ درصد ظرفیت علاوه بر ۲۰ درصد، ۲۶ درصد نیز به نرخ کرایه‌ها افزوده می‌شود.

افزایش 20 درصدی کرایه حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه نرخ کرایه در بخش حمل و نقل جاده‌ای عمومی مسافر استان طی ایام عید نوروز ۲۰ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و به دلیل فعالیت ناوگان حمل و نقل با ۵۰ درصد ظرفیت علاوه بر ۲۰ درصد افزایش، ۲۶ درصد نیز به نرخ کرایه‌ها افزوده می‌شود.

وی افزود: البته صاحبان شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر و نیز رانندگان موظف به رعایت این نرخ‌ها و به تبع آن رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده و در ازای این افزایش باید در تکریم هر چه بیشتر مسافران بکوشند.

شکری اضافه کرد: به خاطر شرایط کرونایی، باید مسافرت جاده‌ای تنها با غربال گری مسافران و رانندگان از طریق سامانه‌های وزارت بهداشت برای شناسایی بیماران احتمالی و ممانعت ورود و استفاده آنها از وسایل نقلیه حمل و نقل جاده‌ای مسافر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: مسافران در صورت بروز هرگونه شکایت و مشکل می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۴۱برای رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

خاطرنشان‌ می‌شود در حال حاضر ۵۸۴ دستگاه اتوبوس با عمر متوسط بالغ بر ۱۱ سال، ۸۹۴  دستگاه مینی‌بوس با عمر متوسط نزدیک ۲۸ سال  و یک هزار و ۲۵۳ دستگاه سواری با عمر متوسط نزدیک ۱۱.۵ سال در استان آذربایجان غربی وظیفه جابه‌جایی مسافران را با ۴ هزار راننده بر عهده دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول