اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آزمون دستیاری پزشکی زودتر از موعد برگزار شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امسال آزمون دستیاری پزشکی زودتر از موعد برگزار شده و داوطلبان فرصت کافی برای دسترسی به این منابع را نداشتند.

آزمون دستیاری پزشکی زودتر از موعد برگزار شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صبح امروز (یکشنبه 24 اسفندماه) در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: براساس دستورالعمل باید منابع مطالعات آزمون دستیاری پزشکی در زمان مقرری که تعیین شده، اعلام و در اختیار داوطلبان شرکت در آزمون قرار بگیرد.

وی افزود: امسال آزمون دستیاری پزشکی زودتر از موعد برگزار شده و داوطلبان فرصت کافی برای دسترسی به این منابع و رفرنس ها را نداشتند و این اتفاق موجب سردرگمی داوطلبان شرکت در آزمون شد.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر کشور گفت: شاید خود آگاه نباشید که برخی از مدیران میانی وزارتخانه در حال مدیریت شما هستند و وضعیت مدیریت شهرداری ها و شوراها در شهرهای مختلف کشور به ویژه استان گیلان و شهر رشت شرایط مطلوبی ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول