اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اوقاف برای حمایت از تولیدکنندگان پای‌کار آمد/ اختصاص غرفه رایگان برای عرضه محصول در بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: امکان استفاده رایگان از ظرفیت بقاع متبرکه استان در راستای کمک به صنوفی که عرضه محصول دارند ولی مکان مناسب ندارند فراهم شد.

اوقاف برای حمایت از تولیدکنندگان پای‌کار آمد/ اختصاص غرفه رایگان برای عرضه محصول در بقاع متبرکه

حجت‌الاسلام حسن امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود راجع به افزایش قیمت مواد مصرفی و جولان دلال‌ها اداره کل اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور از جمله این استان تصمیم گرفته از ظرفیت بقاع خود در راستای کمک به صنوفی که عرضه محصول دارند ولی مکان مناسب ندارند استفاده کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: قصد داریم بازارچه‌هایی را در اختیار اصناف و تولیدکنندگانی که در اقتصاد استان و خانواده‌ها موثر هستند قرار دهیم تا کالاهای کشاورزی، صنایع دستی، لباس، میوه و ... را به فروش برسانند.

 وی ادامه داد: همه بقاع در شهرستان‌ها و روستاهای استان آمادگی کامل برای حمایت از تولید کننده دارند لذا تنها کافی است اصناف، تولیدکنندگان، مدیران اجرایی، فرمانداران، بخشداری‌ها و یا هر متقاضی دیگری به اداره اوقاف شهرستان مراجعه و غرفه مورد نظر خود را دریافت کند.

امیری اظهار کرد: این بازارچه‌ها به منظور حفظ شأن امامزاده در صحن‌، پارکینگ‌ و یا فضای بیرونی امامزاده دایر می‌شوند و همه امکانات از قبیل برق، گاز و آب نیز در اختیارشان قرار می‌گیرد.

امیری گفت: این غرفه‌ها در اماکنی که ظرفیت بالایی داشته باشد از جمله امام‌زاده حمزه‌علی، یا مسجد موجود در پل زمانخان و ... به صورت دائمی و در مکان‌هایی که فضای زیادی نداشته باشند به صورت موقت برپا می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: اوقاف قصد درآمدزایی برای خود از این اماکن ندارد و حتی امکان فضا را به صورت رایگان در اختیار اصناف می‌گذارد و تنها قصد حمایت از تولیدکننده در راستای کمک به اقتصاد استان را دارد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول