اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قدردانی شورای شهر اصفهان از ۸ هزار کادر درمان بیمارستان‌های کرونایی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تقدیر از ۸ هزار نفر از کادر بیمارستان‌های درگیر کرونا، گفت: بر هیچ کس زحمات کادر درمان، وقت‌گذاری، ایثار و از جان‌گذشتگی آن‌ها در کشور پوشیده نیست، این ایثار و فداکاری به عنوان یک افتخار برای همیشه در پرونده کادر درمان ثبت و ضبط شده و مانا و ماندگار خواهد بود.

قدردانی شورای شهر اصفهان از ۸ هزار کادر درمان بیمارستان‌های کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک ورود به ماه شعبان و میلاد موالید این ماه اظهار کرد: رؤسا و مدیران بیمارستان‌های درگیر کرونا در یک سال گذشته پذیرای بیماران کرونایی بودند و در این راستا متحمل زحمات زیادی شدند، بر هیچ کس زحمات کادر درمان، وقت‌گذاری، ایثار و از جان‌گذشتگی آن‌ها در کشور پوشیده نیست؛ این ایثار و فداکاری به عنوان یک افتخار برای همیشه در پرونده کادر درمان ثبت و ضبط شده و مانا و ماندگار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از زمان شیوع و درگیری کشور با ویروس کرونا، همه مسؤولان و متولیان امر از رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور، رؤسای دیگر قوا، همه مسؤولان و به ویژه مردم تلاششان بر این بود که به نحو مطلوب قدردان و قدرشناس کادر درمان باشند و به عناوین مختلف این کار انجام شد و همه به دنبال بودند انجام وظیفه کرده و دین خود را به این همه ایثار و فداکاری ادا کنند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری اصفهان هم در این مسیر گام‌های خوبی برداشتند و علاوه بر اینکه یکی از مباحث مهم در جلسات علنی توجه به کادر درمان بود، گام‌های دیگری هم برای همراهی با همه عزیزان برداشته شد و به دنبال بودیم به نوعی زمینه قدردانی و قدرشناسی در حد وسع و توان خود را داشته باشیم هرچند همه اعضای شورای شهر بر این باور بودند ما هر کاری هم بکنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان را قدر بنهیم.  

نصراصفهان در ادامه بیان کرد: البته در حد توان شورای شهر ورود کرد و طرح مشترکی با سه محور فرمانداری، شهرداری اصفهان و شورای اسلامی شهر تحت عنوان تقدیر و تجلیل از کادر اصفهان رقم خورد و تقدیرنامه‌ای با ۳ امضا برای همه کادر درمان درگیر تهیه شد.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: همچنین به پاس قدردانی از کادر مستقر در بیمارستان‌های درگیر کرونا و ترمیم بخشی از خستگی آن‌ها برای تعداد ۸ هزار نفر از کادر بیمارستان‌های درگیر تقدیرنامه صادر شده و در کنار آن اصفهان کارت با مبلغ ۸۰۰ هزار تومان برای افراد در نظر گرفته شد که بتوانند به تدریج و با وسعت زمان همراه خانواده در مکان‌های تفریحی و تفرجگاهی شهرداری اصفهان حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز در مراسمی نمادین از رؤسا و مدیران بیمارستان‌های درگیر کرونا تقدیر خواهد شد، خاطرنشان کرد: این بیماری هنوز با ما هست و بر اساس پیش‌بینی‌ها شاید در ماه‌های آینده هم باز مهمان ما باشد، اما با لطف خدا و تلاش کادر درمان شرایط نسبتاً خوبی در اصفهان داریم، شرایطی هم که الآن وجود دارد حکایت از این دارد که این زحمات و تلاش‌ها قرین به موفقیت بوده است.

نصراصفهانی در ادامه ضمن تقدیر از طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و علی اعتصام‌پور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی مدیران بیمارستان‌ها اتفاقات خوبی افتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه بیان کرد: هدف ما از این اقدام ابراز دلدادگی نسبت به کادر درمان بود، امید داریم همه پزشکان، پرستان، کارکنان و نیروهای خدماتی بیمارستان‌ها و خانواده‌هایشان در سلامت به سر ببرند و بدون مشغله بتوانند مأموریت‌های محوله را همچون گذشته ادامه دهند.

به گزارش فارس، در این جلسه شورا از خدمات رؤسا و مدیران بیمارستان‌های الزهرا، خورشید، امین، عیسی بن مریم، غرضی و شریعتی تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول