اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تقویم سال ۱۴۰۰ را از سایت‌های معتبر دانلود کنید

رئیس پلیس فتا استان مرکزی خصوص بد افزارهایی که با عناوینی چون تقویم سال ۱۴۰۰ برای گوشی تلفن همراه منتشر می‌شود، گفت: مجرمان بیشتر بدافزارهای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات فریبنده‌ای چون «تعداد روزهای تعطیل زیاد است و...» منتشر می‌کنند.

تقویم سال ۱۴۰۰ را از سایت‌های معتبر دانلود کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس احسان آنقی با بیان اینکه باید تقویم سال ۱۴۰۰ را از سایت‌های معتبر دانلود کنید اظهار کرد: سودجویان سایبری با سوءاستفاده ازعلاقه کاربران برای نصب تقویم سال جدید، اقدام به طراحی بدافزارهایی جهت سوء استفاده از طعمه‌های خود کرده و آن را ارسال می‌کنند.

وی افزود: مجرمان بیشتر بدافزارهای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام با تبلیغات فریبنده‌ای چون «تعداد روزهای تعطیل زیاد است و...» منتشر می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی ادامه داد: منبع دانلود فایل‌ها در فضای مجازی بسیار مهم است و لازم است کاربران فایل‌های مورد نیاز خود را از مراجع رسمی و سایت‌های معتبر دریافت کنند.

آنقی بیان کرد: نصب آنتی ویروس و فایروال بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند بسیار مهم است اما مهمتر از آن به روزرسانی آن‌هاست زیرا این کار می‌تواند از تبعات ناخوشایند ویروسی شدن گوشی جلوگیری نماید و امنیت را تا حدود زیادی تضمین کند.

وی یادآور شد: پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا Cyberpolice@ در کلیه شبکه‌های اجتماعی داخلی با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول