اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شناسایی یک مورد مثبت کرونای انگلیسی در آرایشگاه زنانه در بندرعباس

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: یک مورد مثبت کرونا انگلیسی در یکی از آرایشگاههای شهرستان بندرعباس شناسایی شد.

شناسایی یک مورد مثبت کرونای انگلیسی در آرایشگاه زنانه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر عبدالجبار ذاکری اظهار کرد: با شناسایی یک مورد ابتلای به کرونای انگلیسی در بندرعباس، ضمن انجام مداخلات لازم توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، این آرایشگاه زنانه تعطیل شد.

 زارعی مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس نوبت دهی به صورت تلفنی یا اینترنتی را توصیه کرد و افزود: استفاده از شیلد و عینک حفاظتی، ماسک و روپوش برای آرایشگر ضروری است.

زارعی اظهار کرد: هنگام صحبت کردن با مشتری یا همراهان او باید فاصله حداقل یک متر رعایت شود همچنین وسایل غیر ضروری در سالن انتظار مشتریان و سایر قسمت‌هایی که مشتریان در رفت و آمد هستند به حداقل برسد.

وی گفت: شستشوی سر و صورت مشتریان، با رعایت بهداشتی و داشتن دستکش مناسب برای هر مشتری و شیلد صورت برای آرایشگر قبل و پس از آرایش و یا رنگ کردن مو انجام شود.

مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس تاکید کرد: آرایشگرها از پذیرش مشتریان با علایم تب، سرفه، گلودرد و تنگی تنفسی خودداری کنند و توجه داشته باشند که مشتریان هنگام ورود به این محل دست کم از ماسک ساده پشت گوشی استفاده کرده باشند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول