اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ثبت‌نام ۷۵۰۰ نفر در سامانه شورای ائتلاف لرستان/ مهلت ثبت نام تمدید شد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به ثبت‌نام ۷۵۰۰ نفر در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: مهلت ثبت‌نام در سامانه این شورا تا ۲۵ اسفندماه تمدید شد.

ثبت‌نام ۷۵۰۰ نفر در سامانه شورای ائتلاف لرستان/ مهلت ثبت نام تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، افشین بازگیر امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم انقلابی و ولایت‌مدار لرستان، با بصیرت، آگاهی و بلوغ سیاسی خود، ضرورت حضور پُررنگ در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با رویکرد کار تشکیلاتی و سازمان یافته را درک کرده‌اند، اظهار کرد: مردم، با وجود مشکلات معیشتی و دلسردی از کارنامه ناموفق برخی مدیران غرب‌گرا و گفتمان شبه لیبرال حاکم بر فضای مدیریتی و اجرایی کشور، راه برون‌رفت از وضعیت نامطلوب موجود را در حضور پر شور، آگاهانه و انتخاب مدبرانه در انتخابات ۱۴۰۰ می‌دانند.

بازگیر با ارائه گزارشی از آمار ساماندهی و نحوه ثبت‌نام در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان، ادامه داد: موج حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم در فرآیند ثبت نام در سامانه ویژه نیروهای انقلابی لرستان با رکورد ۷۵۰۰ نفر در مراحل اولیه، نشانگر عزم راسخ مردم لرستان برای تعیین سرنوشت خود و سپردن امانت قوه مجریه کشور به شخصیت شاخص اصلح در طراز دولت مطلوب جامعه اسلامی است.

دبیر هیات موسس نیروهای انقلاب اسلامی لرستان، ضمن تشریح این فرآیند تاکید کرد؛ تاکنون ۲۸۰ نفر از این افراد کاندیداتوری خود را برای انتخابات شورای شهرستان‌ها اعلام کرده و با توجه به استقبال گسترده از این اقدام و ابتکار، فرآیند ثبت‌نام و اعلام کاندیداتوری تا تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ برای مراجعه به سایت https://www.shorayeetelaf.com/ تمدید شده است.

بازگیر با یادآوری اینکه با پایان یافتن ثبت‌نام، مجمع عمومی هر شهرستان تشکیل شده و سپس شورای منتخب هر شهرستان، شورای ائتلاف آن شهرستان را انتخاب می‌کند، ادامه داد: پس از تشکیل شورای ائتلاف در هر شهرستان، مجمع استانی و به‌تبع آن مجمع ملی با حضور نمایندگان همه‌ استان‌ها شکل یافته و برگزار خواهد شد. 

دبیر هیات موسس نیروهای انقلاب لرستان اعضای با اشاره به اینکه مجمع ملی پس از دریافت برنامه‌ها، شناخت شاخص‌ها و شخصیت‌های مختلف جبهه نیروهای انقلابی، کاندیدای نهایی حائز رای اکثریت اعضای مجمع ملی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مورد حمایت نیروهای انقلابی کشور را معرفی خواهد کرد؛ خواستار ثبت‌نام نیروهای انقلابی در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول