اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امام جمعه مه‌ولات: جوانان مبّلغ و مروّج تفکر انقلاب اسلامی باشند

امام جمعه مه‌ولات گفت: «صبر» و «بصیرت» از جمله مواردی است که دشمن در فضای رسانه با وارونه‌کردن حقایق آن را هدف گرفته است و از جوانان انقلابی درخواست می‌کنم به عنوان افسران جنگ‌نرم مبّلغ و مروّج، تفکر انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه مه‌ولات: جوانان مبّلغ و مروّج تفکر انقلاب اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌‌های نمازجمعه این هفته شهرستان مه‌‌ولات اظهار کرد: همانطور که در هفته‌های قبل عرض کردم باید ازدواج آسان، به‌موقع و آگاهانه در دسترس جوانان قرار گیرد تا گناهان جنسی کم شود اما متاسفانه به دلایلی از جمله عدم توجه مسئولین به موضوع ازدواج جوانان در تمامی ادوار، رسم و رسومات غلط خانواده‌ها و تورم مهلک در جامعه ازدواج جوانان با سختی و مشکل مواجه می‌شود و مجددا تاکید می‌کنم که حاکمیت و خانواده در قبال ازدواج جوانان، مسئولیت شرعی دارند. 

امام جمعه‌ مه‌ولات با اشاره به حقوق فرزندان که بر گردن والدین است، گفت: یکی از حقوق فرزندان که برگردن والدین است این است که والدین در صورتی که شرایط لازم را دارند موظف هستند که زمینه ازدواج را برای فرزند خود فراهم کند، همچنین انفاق و عمل پرثواب که مورد تاکید است این است که بنده‌ای شرایط و زمینه ازدواج یک جوان را فراهم کند و این را بدانید که جامعه ما به این امر محتاج است.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ادامه داد: مناجات شعبانیه از اعمالی است که مورد تاکید است که در  ماه شعبان انجام شود و امید است از آن غفلت نشود.

حجت‌الاسلام اسلامی با یادآوری گرامیداشت ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، افزود: «صبر» و «بصیرت» از جمله مواردی است که دشمن در فضای رسانه با وارونه‌کردن حقایق آن را هدف گرفته است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ جوانان در خدمت به انقلاب خسته نشوند و تنبلی نکنند و از جوانان درخواست می‌شود به عنوان افسران جنگ نرم مبّلغ و مروّج تفکر انقلاب اسلامی باشند.

امام جمعه مه‌ولات با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم شهر را مرتفع کند، متذکر شد: یک شورای اسلامی قوی، متعهد، متخصص و مسلمان می‌تواند باعث پیشرفت شهر شود و از مسئولین اجرایی در انتخابات شورای اسلامی درخواست می‌کنم که بدون هیچگونه ملاحظات صلاحیت افراد را بررسی کنند و یادآوری می‌کنم بنده به عنوان امام جمعه شهرستان حق دفاع از هیچ کدام از کاندید‌‌ها را ندارم و فقط لازم می‌دانم از کسانی که توانایی لازم را دارند جهت رشد و آبادنی شهر دعوت کنم تا در انتخابات شرکت کنند و از کسانی که این توانایی را ندارند درخواست می‌کنم از شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر صرف نظر کنند.

امام جمعه مه‌ولات در پایان با اشاره به قتل فیجع که در شهرستان مه‌ولات رخ داده است، خاطرنشان کرد: از این حادثه واقعا متاسف شدم، لازم می‌دانم از زحمات فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تشکر کنم که خصوص تامین امنیت تلاش شبانه‌روزی می‌کنند و از مردم شریف شهرستان درخواست می‌کنم که به شایعات توجه نکنند و همچنین مطالبه ما از دستگاه قضا این است که با دقت، سرعت و قاطعیت این پرونده را رسیدگی کنند تا بر اساس متن قانون عدالت اجرا شود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول