اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دلشیفتگان داخلی آمریکا به دنبال چه هستند؟/توکل عده‌ای به جای خدا به کدخداست

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دلدادگی برخی داخلی‌ها به آمریکا گفت: توکل عده‌ای به جای خدا به کدخداست.

دلشیفتگان داخلی آمریکا به دنبال چه هستند؟/توکل عده‌ای به جای خدا به کدخداست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استکبار جهانی همه امکانات خود را در اختیار آل‌سعود برای نابودی مردم یمن قرار داده است اظهار کرد: داشتن اتحاد و ایمان و باور داشتن به هدف موجب شده که استکبار جهانی و آل سعود در برابر ملت یمن شکست و سرافکندگی را شاهد باشند.

امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد شدید از دوست‌داران آمریکا در داخل کشور گفت: عده‌‌ای که در کشور مشتاق غرب هستند و ایمان و عاطفه را زیر پا گذاشته‌اند هنوز ماهیت استکباری آمریکا را نمی‌فهمند.

وی گفت: هنوز که هنوز است عده‌ای تا نام امریکا را می‌شنوند شیفته می‌شوند فکر می‌کنند این کشور استکباری منجی آن‌هاست در حالی که خودش در بدبختی و فلاکت دست و پا می‌زنند.  

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: الان که یمنی‌ها ریاض را می‌زنند به فکر آتش‌بس افتاده‌ا‌ند چرا جلوتر از آتش‌بس سخن نمی‌گفتند.

موسوی‌اعظم گفت: امارات و عربستان دست به دست هم دادند اما در برابر اتحاد و ایمان مردم یمن تسلیم شده‌اند 

وی با یاد کردن جریان مذاکره در کشور گفت: مثل این جریان مذاکره مجدد عده‌ای به جای این که به خدا توکل کنند به آمریکا همچنان دل بسته‌اند.

این خطیب جمعه با اشاره به اینکه باور به یاری و نصرت خدا داریم تاکید کرد: نباید دست به دامن کشورهای منحرف و مشرک‌ها شویم این وضعیت انگلیس و فرانسه است که امروزه می‌بینیم.

موسوی‌اعظم گفت: توحش آل‌سعود اکنون از اعراب جاهلی بیشتر است که کودکان و مظلومان دنیا را از بین می‌برند ولی نمی‌دانیم دل خوشی عده‌ای به آمریکا چیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول