اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آسفالت ۱۴۵ کیلومتر جاده تا آخر خردادماه در شمال شرق خوزستان/اغلب مصوبات اجرا نشده‌اند

استاندار خوزستان گفت: ۱۴۵ کیلومتر جاده تا آخر خردادماه در شهرستان‌های شمال شرق خوزستان آسفالت می‌شود‌.

آسفالت ۱۴۵ کیلومتر جاده تا آخر خردادماه در شمال شرق خوزستان/اغلب مصوبات اجرا نشده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان پنجشنبه شب در پایان نشست بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا، اظهار کرد: مصوبات متعددی از سال‌های قبل در این چهار شهرستان بوده که متاسفانه قسمت اعظم آنها اجرایی نشده است و ما در این جلسه آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: برخی از پروژه ها نیاز به منابع داشت، برخی نیاز به تعیین تاریخ و ضرب‌الاجل و برخی هم نیاز به پیگیری وزارتی داشت؛ امروز این مصوبات یک به یک مرور شدند که بیشتر در حوزه آب شهری و روستایی و جاده‌های شهری و روستایی بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: برای برخی مصوبات جدول زمانی تعیین کردیم؛ برای آبرسانی برخی روستاها تا خردادماه و برخی تا شهریور ماه زمان تعیین شد همچنین برخی جاده‌ها که زیرساخت‌های آن آماده بود و نیاز به قیر داشت قرار شد تا سه ماه آینده آسفالت شوند.

سلیمانی با بیان اینکه قرار شد در این شهرستان ها ۱۴۵ کیلومتر تا آخر خردادماه آسفالت شود، گفت: برخی موارد را به صورت تلفنی پیگیری کردیم از جمله از طریق معاون رئیس جمهور در امور مناطق محروم و روستایی و انشاءالله از منابع آنها استفاده کنیم.

سلیمانی ادامه داد: امیدواریم یک مقدار منابع تملک پروژه ها تقویت شود و پروژه‌هایی که برای اتمام آنها تاریخ مشخص شد به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: مقرر شد دو ماه یکبار جلسه داشته باشیم و سعی خواهیم کرد جلسات آینده در شهرستان‌ها در قالب شورای برنامه ریزی برگزار شود و به صورت میدانی از طرح ها بازدید داشته باشیم؛ امیدوارم این پیگیری ها به نتیجه برسد و باید هم برسد و مدیران باید به تعهدات خود عمل نمایند.

وی یادآور شد: منابع در کشور فراوان است و مدیران باید فعال باشند و به مرکز تردد داشته و از بنیادها و نهادها اعتبار جذب نمایند چرا که بودجه فقط ردیف و استانی و ملی نیست و این منابع نیز مهم بوده و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که این نهادها و بنیادها به مناطق محروم کمک کنند؛ ما هم امیدواریم از اعتبارات این نهادها و بنیادهای به پروژه های این شهرستانها کمک شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول