اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید امام جمعه شهرکرد از یک واحد تولید لبنیات/ عدم حمایت سیستم اداری واحد تولیدی را ضعیف می‌کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر افزایش همت و تلاش‌ بیشتر مشکلات و موانع نیز باید بررسی و رفع شود و از آنجایی که شرایط و سیستم اداری ما سیستمی خودکار نیست، همیشه باید با رایزنی‌، ارتباط‌ها و فعالیت‌ها دنبال کار را گرفت.

بازدید امام جمعه شهرکرد از یک واحد تولید لبنیات/ عدم حمایت سیستم اداری واحد تولیدی را ضعیف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام در حاشیه بازدید از شرکت «شیر و لبنیات پاک‌پی شهرکرد» گفت: تولید یکی از ضرورت‌های امروز کشور است درست است که نام سال جاری سال تولید بود اما پایان رسیدن این سال به معنای متوقف شدن تولید نیست بلکه این سال آغازی بود برای سال‌های آینده و بیانگر این است که در عرصه تولید هر چه می‌توانیم نقش بیافرینیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه لبنیات یک مسئله ضروری در جامعه و سبد غذایی مردم است، افزود: راه برای صادرات این محصول باز است لذا علاوه بر افزایش همت و تلاش‌ برای تولید بیشتر مشکلات و موانع نیز باید بررسی و رفع شود و از آنجایی که شرایط اداری و سیستم اداری ما سیستمی خودکار نیست و همیشه باید با رایزنی‌، ارتباط‌ها و فعالیت‌ها دنبال کار را گرفت.

وی با بیان اینکه متأسفانه ۱۲۰ تن تولید به حدود ۲۰یا۳۰ تن رسیده است که در شأن نیست، بیان کرد: مسئله کیفیت تولید مسئله مهمی است و باید توجه شود کیفیت محصول همانند اسم برند مرغوب باشد و چه بهتر که مجموعه «پاک وی» به عنوان یک مجموعه‌ مستقل در استان و شهرکرد باشد و خودش برای خودش آبرویی کسب و برند مرغوبی شود نه اینکه همیشه تحت برند استان‌های دیگر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: موانعی از جمله کم‌بود زمین، زیرساخت‌ها و مالیات باید پیگیری و مشکلات کارت بازرگانی نیز حل شود که این عوامل طبعاً صادرات را نیز با مشکل روبرو کرده است، البته این مشکلات تنها برای این مجموعه نیست بلکه مجموعه‌های بسیار دیگری هستند که بخاطر عدم حمایت و مشکلات بانکی از تولید بازمانده‌اند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول