اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بهره‌بردار ی از بیمارستان نرگسی گچساران تا بهار سال 1400

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیمارستان نرگسی گچساران هم اکنون 97درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه در بهار سال 1400تحویل موقت خواهد شد.

بهره‌بردار ی از بیمارستان نرگسی گچساران  تا بهار سال 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی نبیان در بازدید از روند اجرایی بیمارستان 140 تخت خوابی نرگسی گچساران اظهار کرد: هم اکنون این پروژه از پیشرفت فیزیکی 97درصد برخوردار است.

 وی با بیان اینکه از دی ماه امسال تاکنون سرعت عمل برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه دو چندان شده است، گفت: در تلاش هستیم این پروژه تا بهار سال آینده  تحویل موقت شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه عملیات احداث بیمارستان نرگسی گچساران در  سال 92 آغاز  شد، عنوان کرد:  تاکنون در این پروژه یک هزار و 350 میلیارد ریال هزینه شده است.

نبیان با اشاره به اینکه این پروژه در مرحله  و روزهای پایانی قرار گرفته است و این روزهای پایانی بسیار مهم است، ابراز کرد:  تلاش  و دغدغه مجموعه دولت چه در استان توسط استاندار و چه مقام عالی وزارت بهداشت و راه و شهرسازی این است که این بیمارستان زودتر از زمان مقرر افتتاح شود.

 وی اذعان کرد: تجهیزات چهارگانه  بیمارستان توسط وزارت بهداشت خریداری شده است و با تکمیل هر بخش ، این تجهیزات تحویل داده می‌شود که  در هفته آینده تجهیز طبقات آغاز می شود.

 به گزارش فارس، بیمارستان 140 تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای 10هزار و700متر مربع در 6 طبقه و 2 بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، 6 تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول