اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تیم آلومینیوم در اراک خواهد ماند

مشاور مدیرعامل شرکت ایرالکو گفت: بحث‌هایی در خصوص واگذاری تیم آلومینیوم مطرح شد که هیچ مرجعی آن را تایید نمی‌کند و تیم آلومینیوم در اراک خواهد ماند.

تیم آلومینیوم در اراک خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عسگری عصر امروز در مراسم معارفه علی منصوریان سرمربی جدید آلومینیوم اراک اظهار کرد: بحث‌هایی در خصوص واگذاری تیم آلومینیوم مطرح شد که هیچ مرجعی آن را تایید نمی‌کند و تیم آلومینیوم در اراک خواهد ماند.

وی گفت: آقای خطیبی به عنوان سرمربی آلومینیوم جلوتر از وظیفه‌اش در حوزه‌های مختلف عمل کرد اما متاسفانه ما را در دقیقه 90 تنها گذاشت. 

وی افزود: به سهم خودم از زحمات رسول خطیبی و همکارانش در این تیم تشکر می‌کنم، اما آنها قول دادند که می‌مانند ولی رفتند.

مشاور مدیر عامل شرکت آلومینیوم با تاکید بر اینکه  دوام و قوام یک غیرت در یک شهر به اشخاص وابسته نیست، اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که بعد از 18 سال تیم آلومینیوم اراک به لیگ برتر راه یافت اما باید بدانیم که قوام و رشد مجموعه بسته به اشخاص نیست و پیروزی‌ها و افتخاراتی که بدست آورده‌ایم حاصل یک خرد جمعی و غیرت تیمی و همیت استانی و شهرستانی بود.

عسگری با اشاره به اینکه باشگاه آلومینیوم اراک در شهر اراک باقی خواهد ماند، تصریح کرد: کسانی که بحث‌هایی را بین بازیکنان ایجاد کردند و نابخردانه سخنانی را گفتند که نباید عنوان می‌شد و مسائل شخصی را به باشگاه ربط می‌دهند بدانند که کاری از پیش نمی‌برند و ما به موقع به آنها پاسخ خواهیم داد. 

وی بیان کرد: هیئت مدیره شرکت سهامی آلومینیوم اراک، مدیر عامل و هیئت مدیر باشگاه 100 درصد در بحث مالی و مدیریت پشت این تیم خواهد ماند و استاندار نیز که از روز اول در کنار این تیم بود حمایت خود را از این باشگاه بارها اعلام کرده است. 

مشاور مدیر عامل شرکت آلومینیوم بر لزوم از بردن مسائل حاشیه‌ای تاکید کرد و افزود: ما یک هدف داریم و آن هم اعتلای ورزش، عزت بازیکنان و طرفداران و مجموعه باشگاه و همچنین ترویج معروف است و آلومینیوم می‌خواهد رسالت اجتماعی خود را ایفا کند.

عسگری خطاب به منصوریان و کادر جدید آلومینیوم گفت: با دلی گرم و با قدرت مشغول به فعالیت شوید تا با وحدت و همدلی و غیرت باید مجددا به ریل برگردیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در باشگاه بدنبال اهداف صنفی، باندی و جریانی چه در رکن و چه غیر رکن هستند به آنها اخطار می‌دهیم که در جهت مصلحت باشگاه حرکت کنند که هیچ مصلحتی جز اعتلا و حفظ تیم و حمایت و خوشحالی مردم نخواهد بود.

وی همچنین در پایان با تاکید بر اینکه بنای واگذاری هیچ بازیکنی را خارج از تعرفه و قرارداد نداریم، گفت: بنای هیچ تغییر نابخردانه در باشگاه را نداریم و برای کسب موفقیت از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول