اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازگشت هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی کهگیلویه و بویراحمد به بیت‌المال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی از دست سود جویان خارج و به بیت‌المال برگردانده شد.

بازگشت هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی کهگیلویه و بویراحمد به بیت‌المال

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی از دست سود جویان خارج و به بیت‌المال برگردانده شد.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبیعت زیبا و بکر استان، لطف خدادادی است که خداوند به ما عطا کرده است، پس ما باید تلاش کنیم و در حفظ آن دقت کنیم.

وی افزود: آنچه که باعث شده در فصل بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد سیلاب جاری نشود درختان بلوط و جنگل‌ها است.

ملک‌حسینی بیان کرد: یکی از سیاست‌های ویژه در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد، حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی است که در این راستا نیز در دادگاه‌ها احکام سبز صادر و اجراء می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای احیای این سیاست نیز کار‌های زیادی از جمله مجازات‌های جایگزین حبس صادر و انجام می‌شود که کاشت درختان نیز از جمله آراء سبز است تا طبیعت نیز احیا و زنده شود.

وی گفت: در عرصه‌های جنگلی، فری با بی رحمی اقدام به قطع و سپس سوزاندن ۱۱۰ اصله درخت بلوط کرد، که در مراسمی ۲۰۰ اصله نهال اصلاح شده و مقاوم در همان منطقه، توسط افراد حاضر غرس شد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول