اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بانوان روستایی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار می گیرند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین گفت: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تمام بانوان و دختران مجرد ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش این صندو ق قرار می دهد.

بانوان روستایی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سید محمود عرب، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین در رابطه با شرایط بیمه بانوان در روستاها اظهار داشت: صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر تمام بانوان و دختران مجرد ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش این صندوق قرار می دهد.

وی افزود: حداقل سن برای عضویت در صندوق ۱۸ سال و حداکثر سن نیز ۵۰سال است، یعنی متولدین سال ۱۳۴۹ تا پایان امسال فقط فرصت دارند که برای عضویت در صندوق بیمه، اقدام کنند.

عرب تصریح کرد: بانوان روستایی در قبال پرداخت حق بیمه که حداقل آن ۳۳۰هزارتومان در سال و حداکثر آن ۸۴۰هزار تومان است از مزایای این بیمه بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: از مزایای خاص صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر این است که دو برابر این مبلغ که بیمه شده پرداخت می کند به حساب وی در صندوق واریز می شود و بیمه شدگان در قالب مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان ، ۱۸ برابر آورده خود بعد از رسیدن به شرایط بازنشستگی و از کارفتادگی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول