اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جریمه ۸۰ میلیونی برای ۶۶ واحد متخلف/ ۲۰ هزار واحد صنفی با فقط ۳ بازرس!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: طی دو ماه گذشته ۶۳۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان اداره صمت انجام شده و ۶۶ واحد متخلف برخورد و ۳ واحدصنفی پلمب شده است.‌

جریمه ۸۰ میلیونی برای ۶۶ واحد متخلف/ ۲۰ هزار واحد صنفی  با فقط  ۳ بازرس!

سید علی افتخاری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی به ویژه در ایام پایانی سال، گفت: در راستای بازرسی‌های انجام شده، جریمه واحدهای صنفی متخلف  ۷۹ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان بوده است.

رئیس اداره صنعت فردیس از نظارت ویژه بازرسان اداره صمت براقلام پرمصرف مردم خبر داد و افزود: نظارت بر قیمت و توزیع اقلام پرمصرف در سبد خانوار از جمله  گوشت قرمز، مرغ، میوه، سبزی، نان، آجیل و  شیرینی بیش از سایر اقلام مصرفی مورد توجه بازرسان صمت قرار گرفته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: همچنین ۲۷ فقره گشت مشترک با ادارات بهداشت، فرمانداری،  تعزیرات حکومتی اتاق اصناف و اداره اماکن انجام شده است.

وی با اشاره به وجود بیش از۲۰ هزار واحد صنفی در شهرستان فردیس، بیان کرد: با توجه به حجم واحدهای صنفی در شهرستان، بازرسی از همه این واحدها کار بسیار دشواری است و اداره صمت شهرستان تنها با ۳ بازرس، وظیفا بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی را انجام می دهد در حالیکه به وجود بیش از ۱۰ بازرس در این اداره نیاز است.

افتخاری ادامه داد: افزایش نیروی بازرس اداره صمت شهرستان فردیس را از اداره کل استان درخواست کردیم و قرار است در سال آتی و پس از ایام نوروز، تعدادی نیروی بازرس به مجموعه اداره صمت  شهرستان اضافه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هیچگونه کمبودی  در خصوص اقلام مورد نیاز مردم در فردیس نداریم، اظهار کرد: همچون سایر شهرهای استان با کمبود روغن جامد در بازار روبرو هستیم. همچنین در چند روز گذشته با توزیع گسترده مرغ گرم توانستیم قیمت این محصول  را در بازار تا حدودی به تعادل برسانیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول