اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب ۲۵ واحد غیرمجاز پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان قدس

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس از شناسایی، پلمب و توقیف اموال ۲۵ واحد غیر مجاز پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان قدس خبر داد.‌

پلمب ۲۵ واحد غیرمجاز پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حسین میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس ظهر امروز اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، تعداد ۲۵ واحد غیر مجاز پزشکی و دندان پزشکی توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس شناسایی و پلمب شد.

وی گفت: این افراد بدون داشتن هیچ‌گونه مدرک و تخصص، به انجام اقدامات درمانی در زمینه لیزر درمانی، تزریق ژل و بوتاکس، کشیدن دندان، ترمیم و عصب کشی می‌پرداختند که پس از شناسایی آن‌ها و دریافت دستور از مقامات محترم قضایی، محل فعالیت افراد متخلف پلمب و نسبت به توقیف و جمع‌آوری اموال غیر مجاز آن‌ها اقدام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با اشاره به اینکه پرونده آن‌ها برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده است، ادامه داد: برخورد قانونی با افراد خاطی و پلمب این اماکن موجب کاهش خطرات انتقال انواع بیماری‌های مسری همچنین کاهش بزه در حوزه سلامت شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول