اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رونمایی از سند جامع پیشگیری از خشونت / ابراز نگرانی از افزایش خشونت‌های اجتماعی و خانوادگی در آذربایجان

سند جامع استانی پیشگیری از خشونت امروز (سه‌شنبه) با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی، سلامت، بانوان و خانواده استان رونمایی شد.

رونمایی از سند جامع پیشگیری از خشونت / ابراز نگرانی از  افزایش خشونت‌های اجتماعی و خانوادگی در آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از دست‌اندرکاران تدوین این سند، اظهار داشت: سند جامع پیشگیری از خشونت برای اولین بار در استان تدوین شده و بدون شک توجه به ماموریت محوری دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد، رسانه‌ها و مطبوعات در کاهش آمار خشونت موثر خواهد بود.

وی، خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های مسوول در اجرای هر چه بهتر این سند در استان شد و افزود: نارسایی‌ها و کمبودهای این سند باید در طول اجرای آن شناسایی و رفع شود.

وی با بیان اینکه افزایش خشونت‌های اجتماعی و خانوادگی در استان یکی از نگرانی‌های جدی است که باید برای کاهش آن تلاش کرد، یادآور شد: خشونت، زیبنده جامعه اسلامی نیست و در تضاد با اعتقادات و شئون فرهنگی جامعه ماست و باید در کنار توسعه علمی، فناوری و صنعتی به موضوع اعتلای فرهنگی و اخلاقی جامعه نیز توجه کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خطه آذربایجان همواره به عنوان مهد فرهنگ، هنر، ادب و دیانت شناخته می‌شود، یادآور شد: در کنار ظرفیت‌ها و ویژگی‌های مثبت، باید به کمبودها و نارسایی‌های موجود نیز توجه بیشتری داشته باشیم و عناوین افتخارآمیزی مانند شهر اولین‌ها نباید موجب غفلت از این امر شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول