اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۳ تن انواع مواد محترقه

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۳۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۳ تن انواع مواد محترقه، گفت: ۳۰۰ نفر سارق، ۳۲ نفر کلاهبردار حرفه‌ای، ۱۳۷ نفر اراذل و اوباش و ۱۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران دستگیر شدند.

کشف بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۳ تن انواع مواد محترقه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی مأموران انتظامی غرب استان تهران، با اجرای ۳۰۰ فقره حکم قضائی، ۳۰۰ سارق دستگیر که ۱۷۴ نفر از آن‌ها دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

وی گفت: کشف ۵۲ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۳۲ نفر کلاهبردار حرفه‌ای از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم این مدت بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۰۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ابراز کرد: در این مدت ۶۱۲ فقره انواع سرقت مخصوصاً سرقت‌های خشن، توسط مأموران پلیس کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۱۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق، تصریح کرد: در این راستا ۲۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر، بیان کرد: در طول این مدت ۱۵۸ نفر خرده فروش و ۱۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و ۲۰۹ دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان و فروشندگان مواد افیونی توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۳۷ نفر ارازل و اوباش دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخرسال، مأموران انتظامی ۳ تن انواع مواد محترقه را در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران کشف کردند.

سردار ظهیری عنوان کرد: در طول ۲ روز گذشته ۱۴ قبضه سلاح گرم کشف، ۴ متهم در این زمینه دستگیر همچنین یک باند قاچاق سلاح نیز منهدم شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آمادگی کامل پلیس برای این ایام، یادآور شد: در این راستا ۸۰ دستگاه خودرو انتظامی برای تقویت ناوگان پلیس در اجرای طرح‌های نوروزی به یگان‌های انتظامی اختصاص یافت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک  موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش فارس؛ با هماهنگی‌های انجام شده مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرائم آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول