اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رفع مشکل فاضلاب شهر همدان پیگیری می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: رفع مشکلات تاسیسات و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب شهر همدان تا پایان سال ۱۴۰۰ پیگیری می‌شود.

رفع مشکل فاضلاب شهر همدان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیگیری‌ها به منظور رفع تمام مشکلات مرتبط با حوزه تاسیسات و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب شهر همدان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی با اشاره به یکپارچه‌سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی عنوان کرد: پیش از این اقدام آبفای روستایی اعتبارات لازم را نداشت اما امروز با دستور ادغام دو مجموعه، برنامه‌ریزی‌های خوبی برای شهر همدان، بخش مرکزی، قهاوند و شهرستان فامنین انجام شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه من علاقمند به مدیرانی هستم که همانند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند گفت: اگر چند مدیر در استان باشد که از اعتبارات ملی به خوبی استفاده می‌کند، یکی از آنها مدیر عامل آبفای استان همدان است.

وی با بیان اینکه با پیگیری مدیران اعتبارات به سمت استان سرازیر می‌شود بیان کرد: خوشبختانه با تلاش دوستان در آبفای استان مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب همدان فعال شد و در حال حاضر یک‌هزار و ۲۸۰ لیتر در ثانیه تصفیه و بازیافت فاضلاب انجام می‌شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه نهضت خوبی به منظور خدمت رسانی به مردم  راه افتاده است گفت: در بحث فاضلاب شهر همدان تصفیه‌خانه‌ها در حال فعالیت هستند و با ایجاد شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در مسیر روستاهای محور امامزاده محسن مشکلات بهداشتی تقریبا ۲۰ روستا مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیمان‌نامه‌های خوبی به منظور خدمت رسانی به مردم با شرکت آب و فاضلاب استان منعقد شده است عنوان کرد: به دنبال این هستیم که سال ۱۴۰۰ هیچ گوشه‌ای از شهر همدان مشکل تاسیسات فاضلاب نداشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در بحث رفع مشکلات فاضلاب جورقان، قهاوند، فامنین و همدان با قدرت ورود پیدا کرده‌ایم عنوان کرد: باید در سال ۱۴۰۰ مشکلی در بحث آب، فاضلاب،گاز و برق نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید پیمانی همگانی به منظور رفع مشکل مردم وجود داشته باشد بیان کرد: طی سال‌های گذشته موفق به حل مشکلات آب مسیر جاده ملایر، گره‌چقا و روستای ده‌پیاز مرتفع شد.

حاجی‌بابایی در ادامه با اشاره به اینکه ما به دنبال تسهیل شرایط زندگی مردم هستیم گفت: بر همین اساس و مطابق مصوبه مجلس آب، برق و گاز مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت کنند رایگان خواهد شد که بر اساس بررسی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود یک سوم جمعیت همدان شامل این نوع از بخشش‌ها شوند.

وی در پایان عنوان کرد: به دنبال این هستیم که در سال ۱۴۰۰ در بحث تاسیسات آب و فاضلاب هیچگونه مشکلی نداشته نباشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول