اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بودجه ۱۶۰۰ میلیاردی برای سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان مصوب شد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در راستای اجرای بند ۱۲ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور؛ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان مورد تصویب اکثریت اعضای شورای شهر همدان قرار گرفت.

بودجه ۱۶۰۰ میلیاردی برای سال ۱۴۰۰ شهرداری همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید مسعود عسگریان ظهر امروز در نودمین صحن شورای شهر اظهار کرد: بودجه عمومی شهرداری همدان از حیث منابع تأمین اعتبار شامل درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و دارایی‌های مالی اعم از منقول و غیرنقد بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال و از حیث مصارف شامل هزینه‌ها، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تعهدات قطعی شده سنواتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال مورد موافقت قرار گرفت.

به گفته وی ۶ هزار و ٩٣٢ میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال اعتبارات هزینه‌ای؛ ٩ هزار و ۴۳۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و همچنین ۴۸۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال تعهدات قطعی سنواتی در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با تصویب اکثریت اعضای شورای شهر همدان، اعتبار نسبتاً مناسبی به پروژه‌های نیمه‌تمام مناطق چهارگانه و ستاد شهرداری و سازمان‌های وابسته تخصیص داده شد که این پروژه‌های شهری عمدتاً اولویت نخست کاری شهرداری و شورای شهر تعیین شدند.

وی با بیان اینکه بودجه‌ مناسبی هم برای پروژه‌های دیگر تحت عنوان پروژه‌‎های جدید در سطح مناطق چهارگانه با نگاه توسعه‌ای به شهر، تخصیص داده شد گفت: یکی از ویژگی‌های بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تأمین اعتبار مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر به نسبت نیازهای اجتماعی شهر همدان است.

عسگریان ادامه داد: در این زمینه می‌توان به کمک برای بخش‌های مختلف از جمله ورزش و نشاط اجتماعی، ورزش شهروندی، مساجد، فرهنگسراها و آموزش شهروندی، بسیج، کمک به نگهداری باغ‌موزه دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر و همچنین کمک به توسعه زیرساخت‌ها، ظرفیت‌ها، فعالیت‌ها و طرح‌های فرهنگی در شهر همدان اشاره کرد.

وی از تصویب یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فیلم به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر همدان خبر داد و گفت: در حوزه طرح تأمین مجتمع‌های فرهنگی و هنری ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه تکمیل و تجهیز سالن اصلی و پوشش گنبد تالار قرآن از محل اعتبارات دولتی و ۲ میلیارد تومان برای تکمیل سالن کسب‌وکار جنب فرهنگسرای ولایت تخصیص یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: در حوزه طرح تأمین فضاهای ورزش همگانی، 2 میلیارد تومان برای ادامه احداث زمین ورزشی شهید خادم (چمن مصنوعی) و 3 میلیارد تومان هم برای تکمیل و تجهیز سالن ورزشی جنب فرهنگسرای ولایت در نظر گرفته شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ۲ میلیارد تومان به صورت ویژه برای بازسازی فاز یک و احداث پارک بانوان شهرک فرهنگیان (فاز۲) باهنر تخصیص یافته است؛ گفت: در حوزه طرح بهبود و بهسازی فضاهای ورزش همگانی، به ترتیب یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون و همچنین ۶۰۰ میلیون تومان برای بهبود، بهسازی و احداث زمین‌های ورزشی در مناطق در سطح مناطق یک و ۲ شهرداری و ۹۰۰ میلیون تومان برای بهبود، بهسازی، تجهیز و احداث زمین‌های ورزشی منطقه ۴ شهرداری تصویب شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول