اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهره‌مندی ۱۷۹۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات درمانی کمیته امداد همدان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: یک‌هزار و ۷۹۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات درمانی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۱۷۹۴ بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات درمانی کمیته امداد همدان

علی بحیرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از یک‌هزار و ۱۷۹۴ بیمار، تعداد ۲۳۴ بیمار خاص و یک‌هزار و ۵۶۰ بیمار صعب‌العلاج  هستند اظهار کرد: بیماری‌های خاص شامل ام‌ اس، هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و بیماران پیوند کلیه و بیماری‌های صعب‌العلاج شامل انواع سرطان، دیابت و بیماران زمین‌گیر و ... است.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از بیماران مطرح کرد: هزینه‌های شیمی‌ درمانی و پرتو درمانی بیماران در صورت داشتن پوشش بیمه مکمل کمیته امداد به‌صورت کامل از سوی این نهاد پرداخت می‌شود و در صورت استفاده از بیمه سایر مؤسسات درمانی درزمینه پرداخت فرانشیز به آن‌ها کمک می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه بیماران زمین‌گیر به‌ تنهایی توانایی انجام امور شخصی خود را ندارند بیان کرد: ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان علاوه بر کمک به پرداخت فرانشیز و خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز، به‌ حساب این بیماران واریز می‌شود.

وی با عنوان این مطلب که بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند گفت: در «طرح شفا» افراد نیکوکار برای حمایت مالی از بیماران می‌توانند به مراکز کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند.

بحیرایی با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۴ بیمار خاص شامل ۹۲ بیمار دیالیزی، ۴۰ بیمار پیوند کلیه، ۱۱ بیمار هموفیلی، ۷ بیمار تالاسمی و ۸۴ بیمار ام اس تحت حمایت این نهاد هستند گفت: امیدواریم با مشارکت مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران بتوانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول