اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی 23 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی 11 ماهه نخست امسال 23 مرکز نیکوکاری در استان راه‌اندازی شده و به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کند.

راه‌اندازی 23 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه طی 11 ماهه نخست امسال 23 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده و به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در راستای کاهش مشکلات اقتصادی آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن از رویکردهای کمیته امداد امام‌خمینی(ره) است. 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی فعالیت می‌کنند، افزود: در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت می‌رسد.

وی تعداد مراکز نیکوکاری استان را 98 مرکز عنوان و اضافه کرد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است. 

ملک‌پور ادامه داد: طی 11 ماهه گذشته 3 میلیارد و 686 میلیون تومان کمک‌های نقدی و 22 میلیارد و 977 میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی مردم استان توسط مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رسیده است.

وی با بیان اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است، گفت: همچنین در 11 ماهه امسال یک میلیارد و 806 میلیون تومان در قالب خدمات رایگان به خانواده‌های نیازمند ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان توضیح داد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول