اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اهدای ۱۶ سری جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار همدان/ اشتغال زندانیان آزادشده در اولویت است

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان همدان با بیان اینکه ۱۶ سری جهیزیه کامل در مناطق کم برخوردار و محروم ملایر به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان اهدا شده است گفت: اشتغال زندانیان بعد از آزادی با اعطای وام‌های کم‌بهره در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفته است.

اهدای ۱۶ سری جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار همدان/ اشتغال زندانیان آزادشده در اولویت است

علی چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با توجه به قرداد بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان‌های کل کشور مقرر شده تا در چند نوبت زندانیان کم بضاعت و محکومین جرائم عمد و رد مال آزاد شوند اظهار کرد: در مرحله اول ۳۰ نفر از زندانیان استان مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه بحث اشتغال زندانیان بعد از آزادی در اولویت کاری بنیاد برکت قرار گرفته است افزود: در مرحله قبل با کمک انجمن حمایت از زندانیان ۴۰۰ بسته معیشتی در اختیار خانواده‌های زندانیان قرار گرفته و در مراحل آینده نیز انجام می‌شود.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان همدان از اعطای وام‌های کم‌بهره و اشتغالزایی زودبازده زندانیان خبر داد و گفت: در مرحله بعدی آزادسازی ۶۰ زندانی که بدهی حدود ۱۰۰ میلیون تومان دارند با اولویت‌های زندانیان زنان سرپرست خانوار، زندانیان معلول و دارای فرزند معلول، زندانیان زیر ۱۸ سال و زنان زندانی که همسرشان به صورت همزمان در زندان به سر می‌برد در دستور کار قرار دارد.  

وی در بخشی دیگر از سخنانش با تأکید بر اینکه ۱۶ سری جهیزیه کامل در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان ملایر توزیع شده است بیان کرد: ارزش هر جهیزیه ۲۵ میلیون تومان و در مجموع ۴۰۰ میلیون تومان بین اقشار محروم روستایی توزیع شد.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول