اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز به‌کار ۱۶۷ مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان‌شرقی

۱۶۷ مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

آغاز به‌کار ۱۶۷ مرکز مثبت زندگی بهزیستی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی در حاشیه افتتاح این مراکز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶۷ مرکز مثبت زندگی در استان با ۴۶۰ نفر پرسنل آغاز به کار کرد، اظهار‌ کرد: ۷۵ هزار پرونده‌ مددجویان بهزیستی به مراکز مثبت زندگی استان واگذار شده و به‌طور الکترونیکی ثبت شده‌اند.

وی با اشاره به اهداف راه ‌اندازی مراکز مثبت زندگی استان، تشریح کرد: تسهیل در ارائه‌ خدمات به مددجویان مناطق شهری، روستایی و کم‌تر توسعه‌یافته و آسیب‌زا، خانواده‌محوری، مددکار‌محوری، توسعه‌ دولت الکترونیک و ارائه‌ تمامی خدمات به‌صورت الکترونیک از اهم اهداف راه‌اندازی این‌ مراکز است.

صحاف با بیان اینکه با راه‌اندازی این مراکز، ۲۲ خدمت به‌صورت الکترونیک ارائه می‌شود، گفت:  توسعه‌ خدمات از‌مردم به مردم نیز از اهداف دیگر این مراکز است، طبق فرموده‌ مقام معظم رهبری، باید تمام خدمات بهزیستی در سطح کشور گسترش داده و از مردم برای ارائه این خدمات بیشتر استفاده شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۴۶۰ نفر پرسنل مددکار و روانشناس در این مراکز مشغول به کار هستند، تمامی خدمات در کمترین‌تر زمان به مددجویان ارائه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت ۶۲ مرکز مثبت زندگی در تبریز، یادآور شد: برنامه‌های پیشگیری و آموزش‌ مهارت‌های زندگی و دو غربالگری معلولیت‌های بینایی و شنوایی برای مددجویان در این مراکز انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، خبرنگاران استان در قالب تور رسانه‌ای افتتاح همزمان مراکز مثبت زندگی را پوشش دادند.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول