اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وزیر ارتباطات برای تحقق وعده‌اش به هرمزگان می‌آید

وزیر ارتباطات که شش ماه پیش وعده بهبود وضعیت ارتباطی در بشاگرد و کوهشاه احمدی را داده بود، فردا برای بازید و افتتاح از پروژه‌های متعدد ارتباطی این منطقه به بشاگرد سفر می‌کند

وزیر ارتباطات برای تحقق وعده‌اش به هرمزگان می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی امشب در گفت‌وگویی خبری با اشاره به سفر دو روزه آذری جهرمی به هرمزگان اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه به استان هرمزگان، ضمن بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای استان هرمزگان به اینترنت را افتتاح می‌کند.

وی عنوان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز سه‌شنبه 19 اسفند در نخستین روز سفر به هرمزگان، در بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، آخرین وضعیت پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: روز چهارشنبه 20 اسفند و در دومین روز سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای شهرستان بشاگرد و کوهشاه احمدی شهرستان حاجی‌آباد به اینترنت پر سرعت همراه، افتتاح خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در سفر 6 ماه قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، اجرای این پروژه‌های مهم مصوب و تاکید شد که تا بیستم اسفند ماه به بهره‌برداری برسند که با تحقق این امر، این پروژه‌ها در زمان مقرر افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول