اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مسابقه «سپاس پرستار» به ایستگاه آخر رسید

مسابقه «سپاس پرستار» که با محوریت مدافعان سلامت برگزار شد به ایستگاه آخر رسید.

مسابقه «سپاس پرستار» به ایستگاه آخر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی احمدی‌زاده امروز در نشست اختتامیه مسابقه «سپاس پرستار» اظهار داشت: امروز کادر درمان به‌نوعی به‌عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و بالغ‌بر یک سال است که در مسیر زحمت کشیدند که زحمت‌های آنها غیرقابل‌انکار است.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر ادامه داد: ما نیز در مجموعه جهاد دانشگاهی سعی کردیم در کنار این عزیزان باشیم و در ابتدای شروع انتشار ویروس کرونا توانستیم دو عدد خط تولید ماسک را ایجاد و تا چند ماه کمبود و مشکل ماسک را تا حدی برطرف همچنین در ارائه ماسک و گان به بیمارستان ارائه خدمت دهیم.

وی افزود: بعد به این فکر افتادیم که آزمایشگاه ویروس‌شناسی برای حل مشکلات آزمایش کرونا راه‌اندازی کنیم و با همراهی رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آزمایشگاه کرونای استان بوشهر راه‌اندازی شد و در حال حاضر نیز روزانه و با تعرفه دولتی درحال‌خدمت است به‌نحوی‌که اقشار ضعیف‌تر جامعه نیز مشکلی برای انجام آزمایش نداشته باشند.

احمدی‌زاده توضیح داد: آمادگی آن را نیز داریم که در همین راستا اگر دانشگاه مسئولیتی به مجموعه ما واگذار کند پذیرا باشیم و به بخش درمان کمک خواهیم کرد، زحمات یک‌ساله عزیزان کادر بهداشت و درمان بسیار قابل‌تقدیر و تشکر است.

پرستاران روایت فتحی دیگر رقم زدند

هدی دشتی در این نشست اظهار داشت: بیش از یک سال است که در شرایط اپیدمی کرونا که به شدت فرسایشی است قرار داریم؛ در این دوره این فرشتگان رحمت نقش تأثیرگذار و تاریخی در مراقبت و حفاظت از سلامتی جامعه داشته اند.

مسئول دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت افزود: این ایثار مدافعان سلامت زبانزد همه است عزیزان ما در نهایت ایثار، کرامات انسانی و از خودگذشتگی توانستند در روند بهبودی بیماران خدمات شایسته‌ای انجام دهند و در جبهه نبرد با ویروس هزار چهره کرونا، روایت فتحی دیگر رقم زنند.

وی تأکید کرد: پرستاران ما در طول تاریخ اسوه صبر شکیبایی بودند به‌ویژه پرستارانی که در کنار آموزه‌های علمی از آموزه‌های دینی هم الهام گرفته و با انگیزه و عشق و تاب‌آوری از جان خود نیز گذشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول