اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استودیو صدا و دوبله حوزه هنری کردستان افتتاح شد

استودیو صدا و دوبله مهر حوزه هنری استان کردستان با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور افتتاح شد.

استودیو صدا و دوبله حوزه هنری کردستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، استودیو مهر حوزه هنری استان کردستان با اعتبار25 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای راه اندازی و عصر امروز با حضور محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشور افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در مراسم افتتاح این استودیو اظهار کرد: این استودیو با بهره مندی از بهترین امکانات و تجهیزات فنی و دولایه کامل ایزولاسیون توسط شرکت شانو از شرکت های باسابقه و حرفه ای استان در مدت زمان دو ماه آماده و از امروز رسماً فعالیت خود را آغاز می کند.

امین مرادی  خاطرنشان کرد: از ویژگی های این استودیو می توان به چند منظوره بودن آن اشاره کرد که قابلیت دوبله، ضبط آلبوم های موسیقی، تولید کتاب های صوتی و ... بخشی از آن است.

وی ادامه داد: توجه به زیر ساختها در استان از مهمترین مواردی است که مورد توجه حوزه هنری قرار گرفته است و امروز با افتتاح این استودیو مجموعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به یکی از مجهزترین مجموعه های هنری و فرهنگی و سینمایی کشور تبدیل شده است.

مرادی ادامه داد: هم اکنون ظرفیت سرانه صندلی سینما در استان کردستان با افزایش بیش از 900 صندلی رشدی دو برابری داشته است و به زودی شاهد افتتاح 9 سالن سینمایی در شهرهای سقز، سنندج و بیجار خواهیم بود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با قدردانی از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در حمایت از پروژه های در دست ساخت حوزه هنری گفت: پردیس سینمایی بهمن سنندج با افزایش 4 سالن سینمایی به 7 سالن که سینمای روباز با ظرفیت 45 صندلی به عنوان نخستین سینمای روباز غرب کشور با این حمایت ها با 95 درصد پیشرفت به زودی آغاز به کار می کند.

وی ادامه داد: سه سالن سینمایی در سقز، ایجاد گالری در سقز، ارتقاء سینما آزادی بیجار از یک سالن به یک پردیس سه سالنه بخش دیگری از فعالیت های عمرانی حوزه هنری استان دزر بحث زیر ساخت ها است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول