اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حفظ و نگهداری فضای سبز تکلیفی بر عهده مردم است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(ع) با تأکید بر عملکرد مثبت شهرداری قم در توسعه فضای سبز گفت: حفظ و نگهداری فضای سبز وظیفه‌ای بر عهده مردم است.

حفظ و نگهداری فضای سبز تکلیفی بر عهده مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم در آیین درختکاری و نکوداشت هفته منابع طبیعی که امروز در بوستان نبوت واقع در بلوار کشاورز در منطقه کمتر برخوردار ۶ قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت درختکاری و توجه به محیط زیست در روایات و احادیث اسلامی اظهار داشت: دنیا مزرعه آخرت بوده و انسان‌ها هر چه در امور دنیوی و معنوی در این دنیا بکارند در آخرت برداشت می‌کنند.

وی درختکاری و توسعه فضای سبز را در حرم اهل بیت(ع) دارای اهمیت ویژه دانست و افزود: باید برای توسعه فضای سبز شهر قم و ایجاد امکانات برای گردش و تفریح سالم اهتمام و اقدام لازم صورت پذیرد.

امام جمعه قم مجموعه مدیریت شهری در قم را پر تلاش دانست و تاکید کرد: در کنار تلاش مدیریت شهری، حفظ و نگهداری فضای سبز وظیفه‌ای بر عهده شهروندان است که باید به این امر اهتمام داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) ادامه داد: حفظ و نگهداری فضای سبز می‌تواند مزرعه‌ای باشد برای آخرت مردم و ان‌شالله در روز قیامت این اعمال خیر در پرونده هر کس ثبت خواهد شد

آیت‌الله سعیدی در این مراسم ۵ اصله نهال درخت مثمر را به دست خود در مجموعه بوستان نبوت غرس کرد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول