اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

روشن شدن چراغ خانه جودو پس از ماه‌ها دوری از مسابقات

رئیس هیأت جودو استان البرز با اشاره به اینکه کرونا موجب شده تا فعالیت‌های ورزشی این رشته محدود و در بسیاری موارد تعطیل شود، گفت: مقرر شده است که مسابقات لیگ جودو میان 18 تیم از سراسر کشور برگزار شود که امیدواریم با این اقدام شرایط ورزشکاران این رشته به روزهای قبل از شیوع کرونا برگردد.

روشن شدن چراغ خانه جودو پس از ماه‌ها دوری از مسابقات

عباس سلگی، رئیس هیأت جودو استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌هایی که برای ورزش‌های پر برخورد مثل جودو ایجاد شد ماه‌های زیادی از مسابقات و اردوهای تمرینی به دور بودیم.

متولی جودو در استان البرز بیان کرد: اثربخشی کلاس‌های آنلاین و وبینارها برای رشته‌هایی چون جودو خیلی محدود است تأثیر مخرب این بیماری، رشته جودو را سالها عقب برد و جبران این آسیب و رسیدن به شرایط پیش از کرونا سال‌ها زمان احتیاج دارد.

سلگی اظهار کرد: پس از ماه‌ها ممنوعیت فعالیت‌، اخیرا به شکل محدود شاهد برگزاری مسابقاتی در سطح کشور هستیم.

وی افزود: به تازگی تیم منتخب نوجوانان و جوانان استان راهی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای نوجوانان و جوانان جودو (منطقه سه کشور) به میزبانی سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد که تیم‌های تهران، توابع تهران، البرز، قم و سمنان حضور داشتند؛ در پایان این مسابقات نوجوانان و جوانان جودو کار البرزی با کسب یازده مدال رنگارنگ این مسابقات را خاتمه دادند.

سلگی ادامه داد: تیم بزرگسالان با نام هیأت جودو البرز در سومین دوره سوپرلیگ جودو (جام مدافعان سلامت) 20 و 21 اسفند 1399 در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران شرکت خواهد کرد که این دوره از مسابقات با حضور بی سابقه 18 تیم برگزار می‌شود و تیم البرز برای رسیدن به یکی از سکوهای برتر مسابقات توان فنی لازم را دارد.

به گفته وی نماینده البرز در گروه A با نیروهای مسلح الف، برق تهران، هیأت جودو همدان و هیأت جودو چناران به رقابت می‌پردازد.

رئیس هیأت جودو استان البرز با اشاره به اینکه تعطیلی و رکود ایجاد شده منجر به ریزش ورزشکار و مربی در جودو شده است تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فروکش کردن کرونا پایگاه قهرمانی جودو استان را افتتاح کنیم و بتوانیم با برنامه‌ریزی لازم فعالیت‌های آموزشی واستعدادیابی خود را به شکل مؤثر انجام دهیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول