اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رزمایش مجازی ثامن 8 در چهارمحال و بختیاری برگزار شد/ مقابله با یأس‌آفرینی دشمن، مهمترین هدف رزمایش است

رزمایش طرح بصیرت‌افزایی ثامن 8 به صورت مجازی با رمز مقدس «یامحمدرسول الله (ص)» در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رزمایش مجازی ثامن 8 در چهارمحال و بختیاری برگزار شد/ مقابله با یأس‌آفرینی دشمن، مهمترین هدف رزمایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در آستانه مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) رزمایش ثامن 8 به صورت مجازی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی برگزار شد. این رزمایش با حضور بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری در بستر فضای مجازی و کانال‌های پیام‌رسان داخلی با موضوع جهادِ امیدآفرینی با اعلام رمز توسط جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) آغاز شد.

مهران مرادی با تبریک فرارسیدن عید مبعث، ورود به عرصه مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی با رویکرد یأس‌آفرینی را نیاز روز جامعه دانست و گفت: هدف از برگزاری رزمایش طرح ثامن 8 ترویج و احیای امید در آحاد مردم و مقابله با یأس آفرینی‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: بیان دستاوردهای 42ساله انقلاب اسلامی، تبیین خدمات بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، محرومیت‌زدایی، طرح شهید سلیمانی و مقابله با کرونا که موفقیت 80درصدی تا کنون داشته، تبیین جایگاه سیاسی اجتماعی زنان در نظام جمهوری اسلامی و مقابله با نگاه غربی‌ها در این موضوع، حضور حداکثری مردم در انتخابات، از موضوعات این رزمایش بصیرتی است.

مرادی در ادامه با اعلام رمز مقدس «یا محمدرسول الله » شروع رزمایش طرح ثامن 8 در استان چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.

حضور بصیرانه مردم در انتخابات پشتیبان نظام جمهوری اسلامی است

در ادامه حجت‌الاسلام سیدامان الله حسینی صدر گفت: جامعه و جوانان ما باید امید داشته باشند و آینده روشن فراروی خود را ببینند و در جهاد امیدآفرینی کسانی که زبان گویا دارند باید مردم را آگاه کنند و نگذارند برخی مشکلات آن‌ها را مأیوس سازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) ابعاد جهاد در احکام اسلامی و اهمیت آن را بیان کرد و افزود: علاوه بر جهاد دفاعی که در زمان پیامبر و امام علی(ع) نیز بوده و در انقلاب اسلامی نیز داشتیم، هر نوع جهد و تلاش و عزم و اراده برای مقابله با مشکلات نوعی جهاد است.

حسینی صدر خاطرنشان کرد: در مباحث سیاسی نیز موضوع جهاد را می‌توانیم تصور کنیم، در مبارزه با دشمنان از تثبیت انقلاب و ادامه آن، حضور حداکثری مردم  در صحنه‌های مختلف عمر 42ساله انقلاب که ارکان نظام را تثبیت کرده و فرآیند انتخاب مدیران بوده هم جهاد است.

وی انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در سال 1400 را مهم دانست و گفت: انتخابات سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد و ان شاءالله به تعبیر مقام معظم رهبری، مردم ما پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری خواهند داشت تا دولت جوان انقلابی، پای‌کار و تأثیرگذار با انتخاب مردم شکل بگیرد که حلال مشکلات کشور باشد.

حسینی صدر حضور بصیرانه مردم در انتخابات و انتخاب مدیران لایق و شایسته برای اداره امور کشور را پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بعنوان ام القرای جهان اسلام و ارائه الگویی به جهانیان دانست که موجب ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از رویش‌های بزرگ انقلاب اسلامی نیز خواهد شد.

انتهای پیام/68035/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول