اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بخشش، لازم نیست اعدامش کنید!/عفو قاتل توسط خانواده آبیکی پس از ۵ سال

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک گفت: پس از گذشت ۵ سال از اقدام به قتل توسط یک شخص ۴۵ ساله در آبیک، اولیای دم با گذشتن از حق خویش مبنی بر قصاص قاتل ، رضایت قطعی خویش را اعلام و موجب رهایی محکوم علیه شدند.

بخشش، لازم نیست اعدامش کنید!/عفو قاتل توسط خانواده آبیکی پس از ۵ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید احمدزاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در خصوص پرونده قتل مصالحه شده گفت: دی ماه سال ۹۴  اختلافات  شخصی دو نفر سبب بروز درگیری میان آنها شده و در این نزاع شخصی ۴۵ ساله و متاهل اقدام به خفه نمودن مقتول که ۳۴ و او نیز متاهل بود نموده و با وارد آوردن فشار بر شریانهای حیاتی تنفسی وی را به قتل می رساند.

احمدزاده افزود: قاتل از سال ۹۴ تاکنون در زندان به سر می برده است که حکم قصاص نفس وی نیز تایید و در انتظار اجرا بوده ، که با تلاش و پیگیری های پرسنل قضایی و مددکاران زندان،اقدامات درجهت سازش مثمرثمر واقع شده و اولیای دم با گذشتن از حق خویش مبنی بر قصاص قاتل و عفو و گذشت وی ، رضایت قطعی خویش را اعلام و موجب رهایی محکوم علیه پس از ۵ سال شدند.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از اولیا دم به واسطه اعلام رضایت از قصاص محکوم علیه تصریح نمود: از دست دادن عزیزان در اثر عداوت دیگری بسیار جانکاه و رنج آور است براین اساس گذشت اولیا دم در این شرایط ارزشمندتر خواهد بود، این گذشت بی شک سبب آرامش خاطر شکات می‌گردد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول