اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بیمارستان فردیس 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه شهرستان فردیس خرداد ماه 1400 صاحب بیمارستان دولتی خواهند شد، گفت: عملیات احداث بیمارستان دولتی 260 تخت خوابی فردیس با پیشرفت فیزیکی 71 درصدی به سرعت در حال انجام است؛ این پروژه تا زمان افتتاح حدود 500 میلیارد تومان صرف هزینه خواهد داشت .

بیمارستان فردیس 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

حسین شفق، مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: پروژه بیمارستان دولتی فردیس با 260 تخت‌ بیمارستانی، دارای 5 طبقه و سه بلوک ای-بی-سی است که پس از بهره برداری به عنوان بیمارستان جنرال شهرستان فردیس مطرح می‌شود و تمام خدمات درمانی در این بیمارستان انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: اگر منابع مالی تأمین شود در انتهای خرداد ماه سال 1400 شاهد افتتاح پروژه بیمارستان فردیس خواهیم بود و مردم فهمیم فردیس از خدمات درمانی بهینه استفاده می‌کنند.

وی در خصوص پیشرفت پروژه بیان کرد: این پروژه در حال حاضر 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با سرعت عوامل کار و فراهم کردن تجهیزات کامل پزشکی بتوانیم پروژه را در موعد مشخص به سرانجام برسانیم.

مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی البرز، در پایان در رابطه با اعتبارات پروژه تصریح کرد: تاکنون این پروژه 180 میلیارد تومان صرف اعتبار داشته است که با فراهم کردن تجهیزات حدود 300 میلیارد تومان دیگر نیز در این طرح درمانی هزینه خواهد شد تا آماده بهره‌برداری شود.

گفتنی است؛ شهرستان فردیس با جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر فاقد یک تخت بیمارستانی است که بهره برداری از این پروژه در سال 1400 برای مردم شهرستان نویدبخش خواهد بود. مردم فردیس حدود یک دهه برای تحقق این پروژه انتظار کشیده‌اند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول