اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی انتخابات شوراها از ۲۰ اسفندماه/ تلاش ما برگزاری سالم و پرشور انتخابات است

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت: از روز ۲۰ اسفندماه ثبت‌نام الکترونیکی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی انتخابات شوراها از ۲۰ اسفندماه/ تلاش ما برگزاری سالم و پرشور انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در نشست خبری با اشاره به فراهم کردن مقدمات برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: تمام تمرکز و تلاش ما برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم با تکیه بر اصل امانتداری و قانونمداری است.

وی افزود: دراین دوره همچنین تاکید ما بر آموزش به عنوان مهم‌ترین عاملی است که عوامل اجرایی، هیأت‌های اجرایی و فرمانداران را بر چارچوب‌های کارشان مسلط می‌کند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات این دوره در شهر کرمانشاه، گفت: تمام مراحل این دوره انتخابات از ثبت‌نام کاندیداها گرفته تا اخذ رای، نوشتن اسامی کاندیداها و تجمیع و شمارش آرا در شهر کرمانشاه تماما بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شروع رسمی فرآینده انتخابات این دوره از فردا (۱۹ اسفند)، گفت: از فرد با اعلام وزیر کشور، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رسما کلید خواهد خود و از روز ۲۰ اسفند نیز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آغاز می‌شود.

بالایی افزود: در این دوره انتخابات برای رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی قرار بر این است که در کنار ثبت‌نام حضور، ثبت‌نام کاندیداها بصورت مجازی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا سه شیوه برای ثبت‌نام کاندیداها در نظر گرفته شده در روش اول کاندیداها یک اپلیکیشن موبایلی دانلود کرده و با ثبت‌نام در این اپلیکیشن یک کد رهگیری برای آن‌ها صادر می‌شود و با توجه به این کد زمان مراجعه آن‌ها به فرمانداری مشخص میشود.

وی افزود: در شیوه دوم، یک نرم‌افزار برای دسکتاپ طراحی شده که افراد با مراجعه به پرتال استانداری و سایت وزرات کشور این برنامه را روی سیستم خود نصب کرده و با ثبت‌نام در این برنامه، کدرهگیری دریافت کرده و زمان مراجعه آن‌ها به فرمانداری مشخص می‌شود.

مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه گفت: در شیوه سوم می‌توانند به کافی‌نت‌ها مراجعه کنند و عملیات ثبت‌نام را کامل کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول