اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح کنارگذر اسدآباد در خرداد ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان اسدآباد از بهره‌برداری کنارگذر اسدآباد در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

افتتاح کنارگذر اسدآباد در خرداد ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سعید کتابی صبح امروز در نشست با معتمدین شهرستان اسدآباد
از افتتاح و بهره‌برداری کنارگذر این شهرستان در خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد:کارهای پایانی کنارگذر به جد در دست اقدام بوده و طبق زمان بندی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ظرف دو سه روز آینده برای اتصال ورودی شهر به کنارگذر راه اصلی  مسدود خواهد شد و ترددها از مسیر مشخص شده انجام می‌گیرد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه این پروژه در کاهش تصادفات نقش مؤثری دارد یادآور شد: کنارگذر اسدآباد یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک کشور است که چندین استان غربی را پوشش می‌دهد و به عنوان بزرگراه کربلا هر ساله زائران زیادی از این مسیر تردد دارند.

وی گفت: پروژه ملی کنارگذر اسدآباد در مجموع به طول ۱۴ کیلومتر در دو فاز  با چهار خط  در حال احداث بوده  که فاز اول کنارگذر به طول ۱۰ کیلومتر و فاز دوم تقاطع‌های راه به طول چهار کیلومتر است.

کتابی با اشاره به اینکه به دستور استاندار اشتغال و معیشت  مهمترین دغدغه و اولویت اول  ما قرار دارد  تصریح کرد: اشتغال با سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود و در این رابطه سرمایه‌گذاران خوبی وارد شهرستان شده‌اند که در حال آماده‌سازی بستر فعالیت آنها هستیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول