اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت‌های ورزشی هنوز رونق قبل را ندارد/ تنیسورهای اصفهان در جست‌وجوی روزهای خوب

رئیس هیأت تنیس اصفهان گفت: سعی کردیم تمرینات به صورت مستمر انجام شود از همین رو و با توجه به آغاز مسابقات شاهد هستیم که بازیکنان اصفهانی شرایط خوبی دارند؛ برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را هم به فدراسیون پیشنهاد دادیم که با حضور مربیان اصفهانی برگزار شود.

فعالیت‌های ورزشی هنوز رونق قبل را ندارد/ تنیسورهای اصفهان در جست‌وجوی روزهای خوب

فرهاد رحیمی در گفت‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون تأثیرات کرونا بر روی رشته تنیس اظهار داشت: کرونا علاوه بر ورزش روی تمام زندگی افراد تأثیر گذاشت؛ تا اواخر خرداد ماه کلیه اماکن ورزشی تعطیل بود و به مرور بازگشایی شد، با این وجود فعالیت رشته‌های ورزشی خیلی دیرتر از سایر فعالیت‌ها مجددا کار خود را آغاز کرد و هنوز هم محدود است و رونق قبل را ندارد.

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان ادامه داد: زمین ورزش تنیس رو باز است و درگیری فیزیکی کمتری نسبت به سایر رشته دارد از همین رو احتمال انتقال ویروس در این رشته کمتر است؛ با توجه به این شرایط تمرینات تنیس نسبت به سایر رشته‌ها زودتر شروع شد‌ ولی باز هم فعالیت تنیس همانند سابق نبود و فقط مسابقات کشوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی افزود: امیدوارم سال آینده با نابودی این ویروس شاهد یک فضای سالم باشیم؛ با توجه به یک سال گذشته، ورزش در رکود بود و عطشی که اکنون در جامعه به شکل گرفته، چشم انداز خوبی را برای ورزش پس از ریشه‌کن شدن ویروس می‌بینم؛ در یک‌سال اخیر سعی کردیم فعالیت‌هایی که کمتر تحت تاثیر کرونا بود را انجام دهیم و تمرینات به صورت بهینه انجام شود تا آمادگی بازیکنان حفظ و زمان را جهت تمرین از دست ندادیم.

رحیمی در خصوص اقداماتی که در مدت یک‌سال گذشته انجام شده تشریح کرد:سعی کردیم تمرینات به صورت مستمر انجام شود از همین رو و با توجه به آغاز مسابقات شاهد هستیم که بازیکنان اصفهانی شرایط خوبی دارند، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را هم به فدراسیون پیشنهاد دادیم که با حضور مربیان اصفهانی برگزار شود.

رئیس هیأت تنیس استان اصفهان در خصوص افتتاح زمین تنیس سپاهان شهر تشریح کرد: این زمین تنیس با مشارکت بخش خصوصی تأسیس شد که چند سال بلااستفاده بود، افتتاح این مجموعه اتفاق خوبی بود و اگر این طرح به‌خوبی در کشور اجرا شود به زیرساخت ها کمک می‌کند؛ امیدوارم شاهد تکرار و افزایش این کارها باشیم‌‌.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول