اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ثبت 24 ساعته تخلف ورود به طرح زوج و فرد در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هشدار به رانندگان از ثبت 24 ساعته تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد و همچنین عدم برگ معاینه فنی در هسته مرکزی شهر توسط دوربین‌های نظارت تصویری این پلیس خبرداد.

ثبت 24 ساعته تخلف ورود به طرح زوج و فرد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار داشت: سال جاری بنا بر تدبیر ستاد استانی مقابله با کرونا برای مدتی طرح زوج و فرد لغو شد اما بعد از بهبود نسبی شرایط و از طرفی به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی مجدداً طرح ممنوعیت ورود خودروها به محدوده طرح زوج و فرد از سر گرفته شد که این موضوع نیز طی چندین نوبت از طریق شبکه استانی و سایر رسانه‌های گروهی اطلاع‌رسانی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: یک بار دیگر تاکید می‌کنم که در حال حاضر تمامی دوربین‌های نظارت ثبت تخلف ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان فعال بوده و در تمامی ساعات شبانه روز ترددهای غیرمجاز در این محدوده مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد اظهار داشت: زمان اجرا طرح صبح‌ها از ساعت ۹ تا  ۱۴بعد از ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ شب است ضمن اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد نیز همچنان برقرار بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

محمدی همچنین از ثبت تخلف عدم برگ معاینه فنی خودروها در هسته مرکزی شهر اصفهان نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: خودروهای تا ۴ سال زیر مدل ساخت نیاز به برگ معاینه فنی دارند و می‌بایست برای دریافت آن به مراکز مجاز مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول